יום שבת, 12 באפריל 2014

זה לא אני - זה אתם :/

אז נכון, בד״כ לפני שאני קונה מוצר כלשהו, אני קוראת עליו הרבה ברשת ומחפשת ביקורות ביוטיוב, אך לעיתים, ה-״הייפ״ סביב מוצר כלשהו, בעיקר אם הוא מוצר חדש שיצא לשוק או קונספט חדש, גורמים לי לעיניים גדולות, ובהרבה מקרים אני נופלת...

אז לפניכן המוצרים שאממממממ פשוט לא עשו לי את זה, בין אם זה כי הם לא טובים עבורי או פשוט לא טובים בכלל.








והנה דוגמא למוצר, שקניתי רק בגלל כל ההייפ והיח״צ סביב ה bb cream.
כשראיתי שהוא יצא כאן בהולנד, בלי להסס פשוט לקחתי את האחרון שהיה על המדף, מבלי לשים לב כמובן שלקחתי את הצבע medium/deepֿ. לכולנו ברור שהצבע הזה כהה!!!! לי, כן???
אז בלי קשר לכך שהצבע לא מתאים לי, עוד איכשהו הצלחתי לטשטש את המוצר טוב טוב בעור שזה היה נראה סביר, המוצר עצמו פשוט לא היה נעים לי. הוא היה דביק לי מידי, וגם עם פודרה מעליו עדיין היה נראה לי שהפנים לי ״רטובות״ או ״קרמיות״ מידי. בגלל שלרוב אני משתשמת במייקאפ-פודרה, היה לי מאוד קשה להעלים את הנראות של מוצר קרמי על הפנים, מה שכן אני עושה יופי עם מייקאפים נוזליים.








מדובר במסקרה בעלת שני שלבים, כאשר השלב הראשון הוא הכנה לשלב השני, שאמור ליצור מראה מלא, תלת-מימדי של הריסים.
ניתן לשים רק את השלב הראשון בלבד לקבלת מראה מלא ב 2 דרגות מעל הריסים ללא מסקרה, או שני השלבים לקבלת מראה של 11 דרגות מעל.
המברשת היא אותה מברשת, העניין הוא שכאשר מוציאים את שלב 1, הוא עובר דרך צינור המברשת של מספר 2 וישנה איזשהי שאיבה של החומר המיותר על המברשת. המראה עם השלב הראשון הוא מאוד יומיומי ועדין, הבעיה היא עם השלב השני, אין שום מעצור לחומר, כלומר, טובלים את המברשת בחומר וככה היא יוצאת, מבלי להיפטר מהעודפים, ואז מה שקורה זה שכמות עצומה של חומר נמצאת על המברשת ואין שום דרך להימנע מהדבקה של הריסים אחת לשנייה ומראה של ״מרחתי על הריסים שלי קרם שחור...״






עוד מוצר שמהללים רבות ברשת ובגלל זה קניתי אותו.
אז חוץ מזה שהפורמולה מאוד רטובה והיה לי קשה לעבוד איתה, עניין שניתן לפתור על-ידי כך שפשוט פותחים את המסקרה ולא משתמשים בה ישר אלה לאחר שבוע-שבועיים, אך זה מקצר את חייה של המסקרה, הבעיה שלי היתה הנקודה הגמישה במברשת שכביכול עוזרת להגיע לכל ריס וריס לקבלת המראה של ריסים מלאכותיים.
אז הנקודה הזו מאוד הפריעה לי לשליטה על מריחת המסקרה, זה זז לי יותר מידי ופשוט לא עבר עבורי.







את המוצר הזה קיבלתי עם אחת מקופסאות היופי שהייתי מנויה עליהן בעבר.
הרעיון נחמד, הצבע יפייפה, הבעיה - המוצר צריך סוג של הטענה פעם בכמה ימים. והכוונה - אם הייתי משתמשת במוצר מעל יומיים ברצף, הוא פשוט היה מאבד מהצבע שלו ודוהה, כאילו מתייבש. בשביל להתשמש בו שוב, הייתי צריכה לשים אותו בצד לנוח, כאשר חוד המוצר פונה כלפי מטה, ולאחר כמה ימים יכולתי להשתמש שוב במוצר.
לא כל-כך נורא כשיש מגוון של מוצרי שפתיים להשתמש בהם, אבל נגיד, אם זה מוצר השפתיים היחידי שהייתי לוקחת איתי לחופשה (מה שבחיים לא יקרה), זה קצת מבאס, לא?
אה.. ועוד משהו, הדהייה שלו מהשפתיים מאוד לא אחידה ובטח לבטח שהוא לא עמיד ל 16 שעות.






הרעיון מדליק, ובמיוחד עבורי, שעדיין לא שולטת ב 100% באייליינר, זה מוצר גאוני.
הביצוע - לא משהו.
כפי שאתן רואות בתמונה, כאשר צד אחד של החומר מלוכלך מידי, ניתן להפוך ולהשתמש בצד השני - נחמד.
הבעיה - מתבזבז המון המון חומר שאי אפשר להשתמש בו, כי החוד מלוכלך מידי בשביל לתקן, וגורם עוד יותר בלגן על הפנים ואח״כ לכו תנקו את השגיאות הקטנות שעשיתן עם האייליינר ואת הכתמים שהשאיר העט הזה...
ביצוע לא מוצלח לרעיון טוב.






אין לי באמתת צורך להציג את המוצר, נכון?
עוד מוצר שנקנה בגלל הדיבורים המהללים ברשת.
שימו לב למרקם המיימי / שומני שנמצא מתחת לחומר....
ככה בכל שימוש במוצר, יצא לי החומר.
לא משנה אם שקשקתי אותו לפני, הנחתי אותו עם הפקק למטה, למעלה או בשכיבה על הצד.....
תמיד היתה יוצאת לי שכבה ראשונה שומנית ואז החומר.
וחוץ מזה, לעומת פריימרים אחרים שניסיתי, הוא לא עושה עבודה משהו.





זה לא המוצר הראשון שלי של אנסטסיה, ואני מאוד מרוצה ממה שיש לי, אז חשבתי לנסות עוד מוצרים.
את המוצר הזה בחרתי כי חשבתי שאולי בצורה כזו מילוי הגבות יהיה יותר טבעי כי ניתן ״לצייר״ את השיערות, בעוד שעם פודרה פיגמנטית לגבות רואים שזה לא טבעי.
משהו בשימוש במוצר לא הסתדר לי, יש מצב גדול מאוד שאני לא משתמשת בו נכון, אבל זה תמיד יצא לי מסורבל מידי ונראה עוד יותר מלאכותי מאשר שימוש בפודרה / צללית לגבות.
אז זה אחד מהמוצרים שעבורי הוא לא היה טוב, וייתכן שהוא מוצר מעולה עבור מישהי אחרת.





קנייה שהיא טעות אחת גדולה שלי!
האייליינר הזה לדעתי לא מתאים למתחילים. אני לא מניחה אייליינר בצורה מושלמת, אם כי אני משתפרת לאט לאט, אבל עם זה פשוט לא הצלחתי לשרטט קו ישר.. זה יותר היה נראה כמו מוניטור של בית-חולים.
אולי בעוד כמה זמן, שאני אשלוט בשרטוט אייליינר המוצר הזה יוסר מהרשימה, אבל כרגע הוא פשוט לא מתאים לי.
ועוד משהו... ההסרה שלו היא סיוט, הוא מתפורר בהסרה ואז נשארות חתיכות קטנות של האייליינר על העין, בתוך העין ומסביב לעין... לא נעים.




עוד מוצר עם ״הייפ״ מטורף סביבו.
גם אותו קיבלתי באחת מקופסאות היופי בהולנד.
הריח - משגע - strawberry sorbet, גם הטעם סבבה.
אבל המוצר הזה לא עושה שום דבר, אז כן, נותן אישזהי שכבת לחות לשפתיים וזהו.
אין שום דבר טיפולי, וחוץ מריח נהדר אני באמת לא מבינה מה כל ההתלהבות סביבו?!?!?



אז אלו הם המוצרים שאני מתחרטת שקניתי..
כמו שרשמתי בהתחלה, לרוב אני קוראת הרבה או רואה הרבה סרטוני יוטיוב על מוצר מסויים לפני שאני קונה אותו, אבל גם אני נופלת לפעמים...
חלק מהמוצרים אשאיר ואשתמש בהם עד שיסתיימו, כמו לדוגמא הליפבאלם של eos, אשים אותו לאחר הנחת מוצרי הטיפוח ולפני האיפור, כך שכאשר אני מגיעה לשלב של השפתיים באיפור, השפתיים לחות, אבל בפריימר של too faced אאלץ להיפטר וכמה שיותר מהר...

מהם המוצרים שאתן התחרטתן שקניתן???

2 תגובות:

  1. טוב לדעת... בעיקר על Smooth Sphere lip balm .. יש הרבבהההההה התלהבות סביבו אבל למזלי זה לא הצליח להדליק אותי עד כדי רכישה... וטוב שיש אותך כי עכשיו בוודאות לא אתפתה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשביל מה אני פה אם לא בכדי להגיד מה אני חושבת?!?!? :)
      ה eos ממש לא שווה את הגרושים שהוא עולה (לא זוכרת מה המחיר, אבל נראה לי שהוא לא ממש יקר), אם את מחפשת ליפבאלם טוב אז אלו של korres מעולים....

      מחק