יום רביעי, 4 ביולי 2012

מברשות חלק ב' - M.A.C COSMETICS

ושלום לכן שוב..
הנה הגענו לחלק השני בפוסט המברשות הגדול, והפעם M.A.C!!!
אני רוצה לפני שנתחיל להתנצל על המרווח הגדול בין הפוסטים, קצת עומס בעבודה וכאלה, אני בטוחה שכולן מבינות למה אני מתכוונת...
אבל הבה נתחיל...

את החברה M.A.C אין צורך להציג, אבל אספק בקצרה שמדובר בחברת איפור מקצועי שנוסדה בטורונטו קנדה בשנת 1984 ע"י frank angelo  ו frank toskan.
החברה יועדה בראשיתה למאפרים מקצועיים, אך כמו שאנחנו יודעים, היא מוכרת את מוצריה לכל המעוניין.
קונצרן הקוסמטיקה "אסתי לאודר" הביאה התעניינות ברכישת החברה, וב 1998 היא נרכשה על-ידם.

אחד המוצרים היותר מדוברים של החברה אלו המברשות שלה, והפעם אני אסקור בפניכן את המברשות שיש ברשותי ושימושיהן.
וכמו בפוסט הקודם, ליד ציון שם המברשת ומספרה ארשום את תיאורה של המברשת ע"פ החברה ולאחר מכן אציין את השימושים שלי למברשת ומה אני חושבת עליה ממש בקטנה.

מברשות פנים, מברשות עיניים, סט מברשות מוקטן

אז נתחיל במברשות הפנים:
אין לי הרבה מברשות פנים של מאק, אני חושבת שהסיבה העיקרית היא המחיר הגבוה שלהן והאפשרות למצוא כיום בשוק מברשות פנים טובות מאוד (ע"ע REAL TECHNIQUES) במחירים זולים.

129, 109, 188, 192
129 powder / blush brush - מברשת סומק ופודרה. מיועדת בעיקר להנחת סומק מושלמת.
בעבר לפני שהיתה לי את המברשת הבאה שאציג (109) זו היתה המברשת שלי לסומק. הסיבים שלה מאוד רכים ומניחים את הסומק בצורה מאוד עדינה. המברשת רחבה ומסיבה זו אפשר גם לטשטש איתה את הסומק בקלות ולא להיראות עם כתם על הלחיים.

109 small contour brush - מברשת להנחת מוצרים אבקתיים וטשטושם, מתאימה גם לקונטור. הקצה הרך והמעוגל שלה מספקת מספיק צבע.
את המברשת הזו קניתי כי הרגשתי שה 129 טיפה גדולה לי לסומק. ותקופה מאוד ארוכה זנחתי את ה 129 בגללה. לאחרונה חזרתי אליה, וב109 אני משתמשת לקונטור.

188 small duo fibre face brush - מברשת העשויה תערובת של סיבי שיער עיזים וסיבים סינתטיים. משמשת להנחה עדינה וטשטוש של כל פרומולה - נוזל, קרם, פודרה או פיגמנט. אידיאלית ליצירת שכבות ומרקמים.
המברשת הזו נקנתה להנחת סומק קרמי. קניתי אותה בעקבות המלצה של חברה (שכרגע מאפרת במאק). עם המברשת הזו יש לי יחסי אהבה-שנאה. בהתחלה השתמשתי בה ללא סוף ומאוד נהניתי ממנה. מאז שעברתי להולנד קצת הזנחתי אותה כי הרגשתי שכשאני משתמשת בה עם מוצרים קרמיים אני צריכה להשקיע קצת יותר זמן שלא היה לי. לאחרונה התגעגעתי אליה והתחלתי להשתמש בה שוב. אני משתמשת בה כמו שציינתי, להנחה וטשטוש של סמקים קרמיים ועם הluster drops של מאק.

192 cheek / face brush - המברשת הזו כבר לא קיימת במאק.
אני קניתי אותה בניו-יורק לפני 5 שנים בהמלצת המוכרת בחנות לטובת הנחת קונסילר. עכשיו שאני מסתכלת עליה היא גדולה מידי עבור המטרה הזו לטעמי.
מביקורות שקראתי באינטרנט, משתמשים איתה אכן להנחת קונסילר, אך גם להנחת סומק קרמי והיילייטר קרמי. גם אותה זנחתי (מה קורה לי?!?!?) ואולי באמת אנסה אותה לאחד מהמטרות שציינתי.

כמה מילים על המברשות פנים של מאק: בגדול הן מברשות טובות ולא סתם יש עליהן rave רציני.
אני  לצערי נתקלת בנשירת שערות מסיבית בכל חפיפה, ניקוי עם מנקה מברשות ואף הנחה בעיקר עם ה 109 ו 129.
עם ה 188 בכלל היתה לי חוויה לא נעימה, חפפתי אותה לפני מספר חודשים ופשוט כל השיערות יצאו מהמקום. התקשרתי באותו יום לחנות של מאק, הסברתי להם מה קרה וביקשו שאגיע עם המברשת לחנות ויחליפו אותה. אז ניגשתי לחנות, הראיתי להם את המברשת ובלי יותר מידי שאלות הביאו לי חדשה. שירות לקוחות מעולה אין ספק, אבל לא הייתי מצפה שזה יקרה עם מברשת במחיר כזה, נכון???

בונימה אופטימית זו נעבור למברשות עיניים:
217 ,219, 222, 226, 239, 242, 266

217 blending brush - להצללה או טשטוש של צבע או מוצרים קרמיים.
אני מודה, הייתי בתולת 217 האמיתית (יש לי את המוקטנת) עד לפני חצי שנה. לא היה לי צורך לקנות אותה כי היתה לי את המוקטנת מקולקציית החגים ועוד 2 תואמות 217 מוקטנות של סיגמא. שמעתי וראיתי וקראתי בלי סוף על המברשת אבל באמת שלא הרגשתי צורך "לבזבז" עליה כסף. מזל שבסוף דמצבר מגיע הכריסמס (ובשילוב עם חנוכה, ראש השנה האזרחי והחגיגות ה... עם הבן זוג) אז החלטתי להתפרע ולבקש כמה מברשות ממאק, והיא היתה אחת מהן.
מה אני אומר לכן??? לא מבינה איך ויתרתי עליה קודם!!! מברשת מדהימה, שבאמת ובכנות (שזו אותה מילה אך היה חשוב לי להעצים את הדברים שאני אומרת) אפשר לעשות איתה מראה איפור שלם. מברשת הטשטושים הכי טובה שהיתה לי, ויש לי עוד כמה באוסף.
אז לכל מי שמבלטת איזה מברשת עיניים הכי שווה לקנות במאק, היא המספר 1.

219 pencil brush - להצללה מדוייקת בעפעף, קפל העין וקו הריסים. סיבי המברשת נאספים לצורת עיפרון בקצה וצורה זו אידיאלית למיזוג אייליינר לתוך צלליות על-מנת ליצור מראה מעושן.
המברשת הזו נקנתה לאחר שעשיתי הדרכת איפור במאק (ההדרה של 45 דקות, שמשלמים 300 שקלים ומקבלים מוצרים בסכום הזה). מברשת שהיא לא מאסט, אני לא משתמשת בה בקביעות, רק כשאני נזכרת בה, אבל היא עושה את העבודה. אין לי תלונות.

222 tapered blending brush - מוזר, לא ידעתי שהמברשת הזו לא קיימת במאק (היא לא נמצאת באתר שלהם).
בעיקרון מדובר על מברשת טשטושים משיער עיזים. היא צרה וארוכה ונכנסת לקפל העין בצורה מאוד מדוייקת. מזכירה את 217 בתוצאות כאשר עובדים על טשטוש. לא ניסיתי אותה למטרות אחרות.

226 small tapered blending brush - מברשת מוגבלת במאק, יצאה לראשונה ב 2009 במסגרת קולקציה brunette, blonde, redhead  ויצאה בשנית ב 2011 בקולקצייה make me over (יש הטוענים שהם לא אותו הדבר) - לי יש אותה בגרסה הראשונה.
מדובר במברשת טשטושים בעלת חוד בקצה. קטנה, צרה וקצרה יותר מה 222.

239 eye shader brush - מברשת רכה ודחוסה להנחת צלליות וטשטושן או להנחת מוצרי בסיס.
זוכרות את מה שאמרתי על ה 217? אז זה מה שאני מרגישה כלפי ה 239. מברשת להנחת צלליות מעולה!!!! אוספת חומר בצורה מושלמת והנחתה בצורת טפיחות על העפעף מתקבל מראה מלא בצבע.
עוד אחת מהמברשות שלדעתי היא חובה ממאק, ולא סתם יש לי שתיים כאלו.

242 shader brush - להנחת מוצרי אבקה, קומסילר או מוצרי בסיס.
המברשת נקנתה בהמלצת מוכרת ממאק לטובת הנחת פיגמנטים.
עוד אחת מהברשות שהן לא חובה, אך עושות יופי של עבודה.

266 small angle brush - ליצירת קווים חדים ומדוייקים. סיבי המברשת מסודרים בקפידה על-מנת ליצור זוית מושלמת.
ה- מברשת לגבות. יש לי מליון (טוב לא מליון אבל הרבה) מברשות זויתיות, ואף אחד מהן לא מגיעה לביצועים של ה 266 (אפילו מברשת גבות של אנסטסיה בברלי הילס שמתמחים במוצרים לגבות).

 ולפני שתרדמו פה נעבור בקלילות לסט מברשות ומיד אחריו מסקנות:
adoring carmine 5 eye brushes set
סט מברשות עיניים מוקטנות שיצא בשבת 2008 בקולקציית החגים.
הוא מגיע עם שני תיקים בצבע אדום.
המברשות הן:
210 precise eye liner brush - לתיחום מדוייק של העיניים או לפרטים קטנים.
אז לאייליינר היא גדולה מידי, אבל היא לא רעה לטשטוש צללית כהה בקו הריסים או עיפרון.

212 flat definer brush - מתאר ומגדיר את העין עם צבע.
בדומה ל 210 אני משתמשת בה לטשטוש עיפרון או צללית בקו הריסים.

217 blending brush - בצורתה המוקטנת. עושה עבודה לא רעה, אך אי אפשר להשוות אותה בכלל לאחותה הגדולה.

252 large shader brush - לשימוש עם צלליות או מוצרי בסיס (קרמיים).
אני משתמשת בה כשאין לי כוח להשקיע באיפור עיניים ובא לי צבע אחיד על כל העפעף.

275 medium angled shading brush - להנחה וטשטוש זוויות.
מברשת טשטוש לא רעה בכלל.

הסט הזה נקנה כשרק התחלתי להתעניין במאק, וקסם לי הרעיון של לקנות 5 מברשות במחיר לא יקר (לא זוכרת את המחיר) לעומת שתי מברשות בגודל מלא שאוכל לקנות במחיר הזה.
המברשות מיוצרות במפעל במכונות בניגוד למברשות בגודל מלא שמיוצרות בעבודת יד, ועל כן איכותן פחות טובה, והתחושה של סיבי המברשת פחות נעימה מהמברשות בגודל המקורי.
הסט הזה שימש אותי המון בשנתיים הראשונות שלי בהולנד כי טסתי די הרבה מטעם העבודה והסט הזה הכיל בשבילי את כל מה שהייתי צריכה.
עכשיו אני פחות משתמשת בו, אבל נזכרת במברשות מידי פעם, או בעיקר שרוב המברשות שלי מלוכלות אז אני חוזרת לסט הזה.


סיכום כללי:
כמו שראיתן אין לי המון מברשות של מאק, אבל יש לי לא מעט (הגיוני?!?)
בלב שלם אני אומרת שמהברשות עיניים שלהם עושות עבורי את העבודה הרבה יותר מהמברשות פנים.
אם הייתי צריכה לבחור את ה- מברשות (מהאוסף שיש לי), אין ספק שה 217 וה 239 הן חובה מבחנתי, ונפרגן גם למברשות פנים ואמליץ על 109 שהיא טובה למספר מטרות.

מקווה שגם הפוסט הזה סיפק לכן מידע.
בפוסט הבא נדון במברשות של sigma.



12 תגובות:

  1. בהתחלה כשרק התחלתי להתעניין באיפור הרגשתי שהייתי חייבת את כל המברשות שלהם. לכן יש לי לא מעט מברשות פנים מהם אבל הבנתי בזמן אחרון שממש זה לא נכון ובהחלט יש מברשות פנים לא פחות טובות (סיגמה, RT, אקוטולס וכו'). מברשות עיניים שלהם מעולות אבל גם יש כמה שאין צורך בהן.
    סטים שלהם נוראיים וממש לא שווים השקעה. אני תמיד מזהירה מהם!

    השבמחק
  2. גם לי היה את הקרייב הזה לכל המברשות שלהם כשהתחלתי עם איפור, אבל אני טופחת לי על השכם שלא ״נכנעתי״ לקנות משהו שלא באמת הייתי חייבת, ובאמת שהיום יש אלטרנטיבות כ״כ טובות ולא יקרות שזה לפעמים מרגיש באמת בזבוז לקנות שם מברשות. עם זאת, אני כן חושבת שיש להם מברשות שהן שטח אפשר ליפול איתן ...

    השבמחק
  3. שאלה לי

    בתור מתאפרת מתחילה , איזה מברשות עיניים לקנות של מאק?

    החלטתי שבתור התחלה אני אתחיל עם שניים, על אילו היית ממליצה?

    השבמחק
  4. 217, 239 חחחחחחחחח

    אני מניחה שזאת התשובה?

    חחחחחחחחחחח

    השבמחק
  5. כפי שרשמתי אני ממליצה על 239 להנחת צלליות (אפילו פיגמנטים בשלב מתקדם יותר וצלליות קרם למיניהן) ו 217 לטשטוש..

    השבמחק