יום שלישי, 10 ביולי 2012

מברשות חלק ג' - SIGMA

והנה הגענו לחלק השלישי של פוסט המברשות הגדול.
והפעם נדון במברשות של חברת sigma beauty - הפוסט הזה יהיה קצת שונה מקודמיו על real techniques ו mac cosmetics - ותראו זאת בהמשך.

מדובר בחברה שהוקדמה ב2008 ע"י זוג ברזילאים שאין להם קשר לתחום היופי (מבחינת המקצוע שלהם), אך הם גילו את הצורך הבינלאומי במוצרי ביוטי איכותיים ובמחיר שווה לכל כיס (המידע לקוח מהאתר של סיגמא).
אני הכרתי את האתר דרך פורום איפור וציור גוף ודרך היוטיוב.
כמה שמחתי לשמוע ולראות מברשות שנראות כמו מברשות של מאק, באותו מספור של מברשות של מאק (לפני שנתיים בערך הם שינו את המספור), רק במחיר נמוך בהרבה ממברשות של מאק.
הrave על המברשות האלה היה מטורף, וכמובן שחשתי צורך להזמין משם מברשות.
עד כה הזמנתי מהאתר פעמיים, האתר מאוד נוח לשימוש וברור, תמיד יש הנחות (כרגע יש הנחה של 10$ על פלטה שנקראת Paris MakeUp Palette והקוד הוא: TIFFANYD) וכל חודש ישנו קוד של 10% הנחה (החודש הקוד הוא: AP2012), כמו כן, יש מתנה על כל קניה מעל 30$ (בעבר זו היתה מיני מברשת תואמת 217 ועכשיו זה סט צלליות).
אם אני זוכרת נכון דמי המשלוח לא זולים ועולים ככל שההזמנה גודלת, אז קחו את זה בחשבון.

המברשות שיש לי מהם שייכות לשני סטים:

מדובר בשני סטים שמורכבים מ12 מברשות: 5 מברשות פנים ו7 מברשות עיניים.
שהסט השני הגיע עם כוס לאיחסון מברשות.


אז כפי שאתן בטח שמות לב, אין לי 24 מברשות של סיגמא ולמה זה?

כשהתחלתי לכתוב את הבלוג החלטתי שהגיע הזמן לעשות סדר בשולחן האיפור ולסלק את מה שאני לא משתמשת, מה שלא טוב ולא היה נעים לי לזרוק וכל מה שלא בתוקף,
והרבה מברשות הלכו לפח. הבעיה שלי עם המברשות של סיגמא (ובעיקר עם מברשות הפנים) היתה שהשיערות נשרו בלי סוף בכל שימוש ובכל חפיפה, בעת החפיפה המשיך לצאת צבע מהשיערות (מהמברשות עם השיערות הכהות) ולא כולן עשו את העבודה שציפיתי שיעשו.

את שני הסטים קניתי די מזמן, את הסט הרגיל (ידיות שחורות) יש לי קרוב ל3 שנים ואת הסט הסגול יש לי בערך שנה וחצי, אז ככה שלמחיר הלא גבוה שלהן היה איזשהי תמורה, 
אך אם עכשיו הייתי צריכה להחליט, הייתי מעדיפה לחסוך את הכסף ולהשקיע במברשות מאק או כל חברה מקצועית אחרת.

אני לא רוצה להוציא את הפוסט הזה כפוסט שלילי, ואומר שיש לסיגמא מגוון רחב של מברשות,
שהמדוברות ביותר בחודשים האחרונים הן SYNTHETIC BRUSHES, לי אין אותן ואני מודה שאני מאוד מחזיקה את עצמי לא להזמין אותן (זה הרבה יותר קל אחרי שגיליתי את realtechniques).
לחברה יש גם ליין איפור, ליין של עזרים לניקוי פנים (סטייל clarisonic) והם עתידים לצאת עם פלטת גבות שמזכירה את הסטים של אנסטסיה בברלי-הילס.

אז מדובר בחברה שמתרחבת ופונה לכל האוכלוסיה המתעניינת במוצרי טיפוח ויופי.

הרבה יוטיובריות גורו הן דוברות של החברה ובראשן היא טיפאני די - בלוגטיפאני די - יוטיוב,
אז איו ספק שגם אם לבעלי החברה אין ידע בתחום הביוטי, יש להם את העזרה והייעוץ שצריך.

המסקנה הכללית:
אני ממליצה לכל מי שמעוניינת לרכוש מברשות של סיגמא, לקרוא כמה שיותר ביקורות על המברשת הספציפית שאתן מעוניינות להזמין.
חלקן באמת טובות וחלקן ממש לא - אז העוד 10-15 דקות של קריאה או צפייה באיזה סרטון סקירה ביוטיוב רק יועילו.
עוד המלצה - לאחד משלוחים. למצוא כמה חברות שרוצות להזמין יחד ולאחד להזמנה אחת כי המשלוח לא זול.

וכמו תמיד - אתן מוזמנות להשאיר כאן שאלות על המברשות ואני יותר מאשמח לענות. :)

4 תגובות:

  1. איזה קטע, מכל הבלוגריות שקראתי עד כה הבנתי שמדובר במברשות סופר איכותיות, ורק היום חפרתי באתר ותכננתי מה להזמין. הפוסט שלך בא בול בזמן, אני אדע לחפור טוב טוב בתגובות לפני שאני אזמין מהם. יש לך כאלה ספציפיות של סיגמה שאת ממליצה לרכוש? (גם פנים וגם עיניים)

    השבמחק
  2. אני בעיקר התאכזבתי מהמברשות פנים שלהם, אני כן משתמשת במברשת סומק זוויתית לקונטור ובפודרה הגדולה להנחת פודרה, הבעיה ששתיהן משירות שיערות.
    מהמברשות עיניים אני אוהבת את e30 - מברשת עיפרון לטשטושים, מברשת e35 מברשת להנחת צלליות, במספרה הקודם היא היתה s239 ( כלןמר אמורה להיות תואמת 239 של מאק, הן לא תואמות בכלל אבל היא עושה את העבודה) ומברשת נוספת היא e55 - מברשת בלנדינג, דומה בצורתה וביצועה ו217 של מאק (בעבר זה היה מסםרה).
    מקריאה של בלוגים וצפייה ביוטיוב יש דיבורים רבים על המברשות קבוקי הסינטטיות לפנים ולעיניים (p80/82/84/86 ו f80/82/84/86) אז שווה לבדוק אותן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אמנם בדיליי, אבל המון תודה על התשובה, לפני שאני אזמין אני אקפוץ לכאן שוב לבדוק את ההמלצות שלך :)

      מחק