יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

פוסט קניות ענקי!!!

הרבה זמן לא עשיתי פוסט על קניות חדשות, אז הנה אחד!
מה שמוצג כאן נקנה במספר סיבובי קניות / הזמנות באינטרנט.





*** THE RIGHTEOUS BUTTER של SOAP & GLORY - חמאת גוף המעושרת בחמאת שיאה ואוולרה ובעלת ניחוח מאוד עדין של ורדים.
בניגוד לחמאת גוף של the body shop שממש מרגישה כמו חמאה, זה מרגיש קצת אחרת. 
המרקם מעט מוסי ואוורירי יותר מחמאת גוף רגילה, אבל קצת יותר עשיר מקרם או תחליב גוף.
העור מרגיש נעים ורך גם ביום שאחרי והריח נשאר לאורך זמן.


*** SUGAR CRUSH - BODY SCRUB של  SOAP & GLORY - פילינג לגוף המכיל מלח ים, סוכר חום, שמני מקדמיה, שקדים וגליצרין בניחוח ליים, וניל ומאסק.
עוד לא השמשתי במוצר, אך הריח שלו לימוני מידי לטעמי.
אני מעדיפה מוצרי גוף שהריחות שלהם יותר עדינים ומרעננים.
אולי במקלחת זה לא יהיה כל-כך משמעותי כי לא צריך להשתמש בכמות גדולה.
ננסה ונראה - מבטיחה את התרשמותי.



*** שמפו, מרכך ושתי מסיכות לשיער של Aussie
 - TAKE THE HEAT 3 MINUTE MIRACLE - מסיכת שיער המכילה שמן זרעי חוחובה שמטרתה להציל את השיער מנזקי החום של מכשירי השיער למינהם.
זה המוצר היחיד שהשתמשתי בו בינתיים ומה אני אגיד לכן? קסם!!!! השיער שלי עבר הרבה בשנה וחצי האחרונות, לצערי לא לטובה, והמסיכה הזו פשוט החזירה אותו לחיים. לא ניסיתי להשאיר את המסיכה מעבר ל 3 דקות כמו במסיכות אחרות שאני מכירה, שההמלצה היא על 7-10 דקות, אבל ה 3 דקות האלה בהחלט מספיקות.

 - AUSSOME VOLUME - קניתי את השמפו והקונדישינר. אמור להעניק נפח לשיער. אני מאוד מקווה שזה אכן יעשה את זה, כי השיער שלי הוא מאוד דק ובכללי אין לי הרבה שיער, אז אני צריכה משהו שייתן לו קצת volume.

 - FRIZZ REMADY 3 MINUTE MIRACLE - מסיכה נוספת שמאוד מעניין אותי לנסות. מבטיחה להשתלט על השיער הסערורי :) בעיקר בגלל השימוש בחום גבוה על השיער עם המחליקים או המסלסלים למיניהם, לשיער שלי יש לפעמים חיים משל עצמו ויהיה נחמד לנסות להשתלט עליו.



*** YOUTH SURGE NIGHT - age decelerating night moisturiser של CLINIQUE - קרם לחות ללילה. ע״פ החברה הקרם אמור לזרז את פעולת התיקון הטבעית של העור המתרחשת בלילה. הקולגן הטבעי שהמוצר מכיל אמור לגרום לקמטוטים הקטנים להיעלם.
עכשיו בינינו, אני לא חושבת שיש מוצר שבאמת יכול לגרום לקמטוטים להיעלם.
חיפשתי קרם ללילה, והיה לי 25% על קליניק, אז קניתי.
השתמשתי פעם אחת בינתיים. קניתי את הקרם לעור מעורב עד שמן. שמתי לב בבוקר שהעור שלי טיפה שומני באיזור ה T. (מאז השתמשתי עוד כמה פעמים - התחושה לא היה כמו בפעם הראשונה, העור היה פחות שומני בבוקר, מה שאני לא אוהבת בקליניק ולא יודעת למה לא חשבתי על זה כשקניתי את המוצר, זה שהמוצרים שלהם מכילים אלכוהול ולרוב מייבשים לי את העור עעך שאני מרבה להשתמש במוצרים..אז נמשיך לנסות).
ציינתי את זה בפוסט שלי על המוצרים האהובים עליי בקיץ, שאני לא חובבת את מוצרי הטיפוח של קליניק, אבל אחרי שהסרום שדיברתי עליו הרשים אותי, החלטתי לתת להם עוד צ׳אנס. 



*** PREP + PRIME HIGHLIGHTER של MAC  בגוון radiant rose מוצר שהוזכר לא פעם ולא פעמיים בבלוג. הרבה יותר מוצלח מה Touche Eclat של YSL. ניתן לשימוש הן מתחת למייקאפ או מעליו.
אני משתמשת בו בשילוב קונסילר ומאוד אוהבת את התוצאה.



*** LIP PENCIL של MAC בגוון subculture סיפור מצחיק (או קצת מביך): מאוד מאוד רציתי את עיפרון השפתיים המפורסם שקיילי ג׳אנר משתמשת בו בלוקים האחרונים שלה. הגעתי לחנות וביקשתי מהמוכרת את העיפרון שפתיים והמצאתי את השמות הכי מוזרים לשם של העיפרון (whirl). למוכרת כמובן לא היה מושג על מה אני מדברת, אני רציתי לקבור את עצמי ממבוכה, ובסוך ביקשתי ממנה עיפרון ניודי.
אני מאוד מרוצה מהקנייה. צבע יפה ועדין ומתאים לניודים בהירים והן כהים יותר.




טעות קטנה: ה״גרדיום״ הינו הליפסטיק האמצעי ולא כמו שכתבתי בתמונה


*** 3 ליפסטיקים של LIME CRIME. אני חומדת את הליפסטיקים שלהם כבר הרבה מאוד זמן, ובגלל שאחד ספציפי שרציתי אף פעם לא היה במלאי אז לא רציתי לבצע רכישה של אחד או שניים ואז לבצע עוד אחת לכשיחזור למלאי... וזה לא באמת שאני צריכה עוד ליפסטיקים :) אז חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי, ומידי פעם הייתי נכנסת לאתר לבדוק, ופתאום!!!!! כאשר הם חגגו את 6 שנות הקמתם, כל הליפסטיקים חזור למלאי (הם עדיין בשלבי החגיגות, אז למי שמעוניינת, חוץ מגוון אחד ירוק, כל השאר במלאי).
במהירות הבזק ביצעתי רכישה וזה מה שקניתי.
 - BABETTE - קורל פסטלי.
 - GREAT PINK PLANET - ורוד פסטל עם רמז ניאוני - ברבי ממליבו (תיאור החברה).
 - GERADIUM - ורוד כל-כך אינטנסיבי שיכול להיות רק רדיואקטיבי (תיאור החברה).

כמה מילים על השפתונים - הם אטומים ובעלי פיגמנט מאוד חזק. הם עלולים להיות טיפה מייבשים, לכן אני ממליצה לשים שפתון לחות בשלב הטיפוח בשביל להכין את השפתיים לליפסטיק.
ועדו מילה על האריזה - הם שינו את האריזה לכבוד חגיגות 6 השנים. אני פחות אוהבת את האריזה הנוכנית. הקודמת היתה בצבע סגול (כמו עכשיו) אבל עם חצי חד-קרן בחלק העליון והחצי השני בחלק התחתון. עכשיו זה שני ראשי חד-קרן רק בחלק העליון של האריזה.
קצת מעצבן אבל לא משהו שימנע ממני לקנות :)
אה, ועוד משהו - משלוח בינלאומי הינו 10 דולר. כשקיבלתי את החבילה, זה המחיר היחיד שהיה על האריזה, וגם בתוך החשבונית בפנים, כך שהחבילה שלי לא נעצרה במכס. כל הכבוד להם על זה!!! (בהולנד המקסימום להזמנה לא מאירופה זה 45$, אז מאוד בקלות אני עוברת את זה אם אני קונה מאתר אמריקאי).




*** 3 מברשות מ sigma בהשראת ג׳קלין היל (אני חייבת להפסיק לצפות בסרטונים שלה, היא עושה לי כל הזמן חשק לקנות עוד ועוד דברים).
 - F35 - מברשת היילייטר מחודדת. אז בהשראת ג׳קלין היל קניתי אותה באמת עבור היילייטר והיא מושלמת!!!!! מונחת בצורה מדוייקת על עצם הלחיים או לקיבוע הקונסילר מתחת לעיניים. קניתי 2 כאלו.
 - F86 - מברשת מחודדת מדוייקת. בצורה דומה לF35 רק קצת יותר גדולה ומסדרת ה SIGMAX, בעלת סיבים מיוחדים לשימוש במוצרים יבשים, קרמים או נוזליים. האתר של סיגמא ממליצים על שימוש במברשת הזו כמברשת קונסילר, יותר בכיוון של טשטוש קונסילר מאשר הנחתו, כי בעזרת החוד בקצה ניתן להגיע למקומות מאוד קטנים שעם מברשת קונסילר רגילה או עם האצבע קשה יותר להגיע. השתמשתי בה כמה פעמים באופן הזה, אני עוד לא סגורה על מה דעתי בעניין. זה לא שזה לא עושה עבודה טובה, אבל עד עכשיו השתמשתי בביוטי - בלנדר או באצבעות ואני לא רואה הבדל כזה משמעותי.





*** 3 פלטות צלליות שכל-כך קשה עד כמעט בלתי אפשרי (למרות שהכל אפשרי) להשיג אותן מחוץ לארה״ב. ותודה ענקית לחברה שלי שגרה שם, והגיעה לביקור משפחתי (של בעלה) בהולנד.
 - LORAC PRO + LORAC PRO 2 - האם הייתי צריכה את שתיהן לא! האם רציתי? כן בהחלט! מליוני דברים נאמרו על הפלטות האלה, ואלפי סרטונים ובלוגים פרסמו על הפלטות האלו, אז אין לי הרבה מה להוסיף, מה שעוד לא השתמשתי בהן מבלבד כמה סווטשים.
הפיגמנט מהדהים, וסביר להניח שתשמעו עליהן לא מעט.

TP - הצללית ה״רגילה״ ומעליה צללית transformation pearl

 - פלטה נוספת, שפחות מדוברת היא ה Naturally Pretty Matte Transforming Eyeshadow Palette של it cosmetics - פלטה על טהרת הטבעיים. כן עוד אחת :) מה שמיוחד בה זה צללית שנקראת transforming pearl, שברגע ששמים אותה על אחת מהצלליות היא הופכת אותה לצללית בגימור pearl, מה שהופך את הפלטה מבעלת 14 צלליות מאט לבעלת 14 בגימור מאט ו14 בגימור pearl.
הצלליות עם פיגמנט חזק והן מטשטשות בצורה קלה מאוד.





*** מוצר אחרון שכלל לא היתה לי כוונה לקנות אותו (כמו הרבה מהדברים שאני קונה), אבל לא יכלתי לעמוד בפיתוי.
SPORTY Bronze Powder בגוון glow של ליין האיפור של MICHAEL KORS.
התכנון היה להעיף מבט על השימר בריק של בובי בראון (הייתן מאמינות שאין לי אפילו אחד?!?!?) ואיכשהו זה תפס לי את העין ולא יכלתי להתעלם.
אני מודה שהאריזה עושה את שלה, והרבה פעמים אני קונה כי האריזה מושכת אותי, או לחילופין אני יכולה לא לקנות מוצר, על אף שהוא טוב כי אני לא אוהבת את האריזה.
הברונזר הוא הבהיר משלושה גוונים, הוא שימרי ולא מנצנץ ומאוד קל לעבוד איתו כי הוא קל לטשטוש אז אין פחד מכתם כתום על הפנים.

אז זהו נראה לי!!
וואו, זה היה הרבה יותר ארוך ממה שחשבתי.
תמיד כיף לקנות דברים חדשים ולהתנסות עוד ועוד.
כמובן שיש לי עוד דברים רבים בווישליסט אבל אני אחכה עם זה טיפה.
אולי לפני החגים הנוצריים, שמתחילות לצאת מהדורות מיוחדות ומוגבלות לחגים אתחדש במשהו נוסף.
עד אז אני אשתדל לא לקנות.

מהם הדברים החדשים שלכן???








13 תגובות:

  1. I'm personally a big fan of beautyisintheair blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path
    clipping path service
    ghost mannequin

    השבמחק
  2. 4D5AF
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----

    השבמחק