יום שבת, 10 במאי 2014

הנבחרת שלי לאפריל 2014

האם יש חוקים עד מתי ניתן לפרסם פוסט על מומלצי החודש???
מקווה שלא, כי שלי הוא טיפה באיחור.
עניינים כאלה של חיי היומיום... עבודה, ילדה חולה.. נו, אתן יודעות :)
אבל בכל זאת מגיע לכן לדעת מה כיכב אצלי על שולחן האיפור בחודש אפריל.







מוצרי שיער:
מאז ההריון ולאחריו הלידה משהו קרה לשיער שלי, ומשיער רך, חלק ומלא ברק הוא הפך לשיער משעמם, עייף ומלא בקשרים.
בהתחלה חשבתי שזה השמפו והמרכך שאני משתמשת בהם ב13 השנים האחרונות, אז החלפתי... לא היה הרבה שינוי.. גם מסכה לשיער של KERASTASE מסדרת ה ELIXIR (הסדרה המוזהבת) שניסיתי לא הצילה את המצב.
ה serum drops  האלו של TONI&GUY היוו סוג של פיתרון.
שמתי כמה טיפות על שיער רטוב וכך הלכתי לישון.. בבוקר שלמחרת קמתי עם שיער נעים, רך ובעל ברק.. עדיין עם קשרים אבל איכשהו שרדתי.
החיסרון היחיד: ביום שאחרי-אחרי השיער כבר נראה שומני.
מה שמביא אותי למוצר השני האהוב עליי בחודש אפריל וזהו השמפו היבש של חברת batiste.
ניסיתי בעבר שמפו יבש, אבל לא הצלחתי להתגבר על השכבה הלבנה - אפורה שנותרה על השיער שלי.
מאוד התלהבתי שראיתי שלחברת batiste יש שמפו יבש לבעלות שיער כהה, והלכתי להריץ חיפוש ברשת האם ניתן לרכוש את השמפו בהולנד.
מצאתי שני אתרים שאפשר לרכוש אותם אונליין, אבל לא ביצעתי את הרכישה במיידית.
מודה ששכחתי מזה לכמה זמן, ואז בסיבוב באחד מהפארמים המקומיים, קלטו עיניי את השמפו היבש של בטיסט, ב 3 סוגים: הרגיל, בעל ריח blush, ואת הסוג לשיער כהה.
כמובן שהפעם לא ממש חשבתי פעמיים ורכשתי.
המוצר עושה עבודה מדהימה!!!!!!
השיער נראה כאילו הרגע חפפתי וייבשתי, נראה נקי ובעל voluim.
חיסרון קטן (מקווה שאתן לא חושבות שאני בן-אדם שלילי שמחפש את הרע בכל דבר): אחרי שמשפריצים וקצת מעסים את המוצר לתוך שורש השיער, נשארת אבקה חומה על האצבעות ומתחת לציפורניים, לא משהו שמים וסבון לא השתלטו עליו.






מוצרי טיפוח הגוף:
גם הפעם שני מוצרים שליוו אותי כל החודש, ואפילו מלפני.
SHEA BUTTER FOOT CREAM של חברת LOCCITANE הפך לחלק משגרת הטיפוח שלי כל ערב.
מיד אחרי המקלחת, אני מייבשת את הרגליים, מורחת שכבה נדיבה של הקרם ומעסה אותה טוב טוב לתוך העור ושמה גרביים עבות ומפנקות (גרבי חורף שכאלה).
בבוקר שלמחרת כפות הרגליים עדיין מרגישות נעימות וחלקות.
המוצר הבא, body butter של חברת The Body Shop נמצא אצלי כבר די הרבה זמן. אני לא יודעת למה, אבל אף פעם לא הצלחתי להתמיד בשגרת קרם / תחליב / חמאת גוף.
הייתי קונה כל מיני סוגים וכל מיני ריחות, אבל נראה לי שבגלל שאף פעם לא סבלתי מעור יבש לא הרגשתי את הצורך בזה.
במהלך ההריון, בעקבות כל השינויים ההורמונאליים העור שלי פתאום נהייה קצת אחרת, אז השתדלתי להקפיד למרוח את עצמי בקרם גוף על ערב (לא שחשבתי שזה יועיל במשהו למניעת סימני מתיחה, אבל בשביל ללחח את הגוף).
לא יודעת למה הפסקתי עם השגרה הזו אחרי הלידה, אבל קצת לפני פסח, שעשיתי סדר גדול באיזור האיפור / קוסמטיקה/ טיפוח שלי מצאתי את החמאת גוף של The Body Shop ואמרתי לעצמי שאולי בעצם כדאי לעשות בזה שימוש.
מאז ועד היום זה בהחלט צעד שהוא חובה לאחר המקלחת.
אני אוהבת מאוד את הריח הזה כי הוא מאוד מתאים את עצמו לריחות אחרים. ולמה אני מתכוונת: שאם אשים בושם בכל ריח שהוא, לא תהיה התנגשות בין הריחות. הריח הזה מקבל על עצמו ריחות אחרים באהבה.
בנוסף, אני מעדיפה את חמאות הגוף על פני קרמים / תחליבים למיניהם בגלל שהחומר עשיר יותר.





מוצרי איפור:
שני מוצרים די חדשים, אחד הצגתי בפוסט על הקניות שלי בארה״ב והשני עושה הופעה ראשונה בבלוג.
מוצרי ההארה של חברת BECCA הם שם דבר.
לא מכירה יוטיוברית שלא מציינת אותם לפחות פעם אחת, בין אם זה בסרטוני מועדפים שבועיים או חודשיים, או בסרטוני מדריכי איפור למיניהם או בכל הזדמנות שיש.
הגוון שיש לי הוא moonstone, אם כי הגוון opal הינו המפורסם ביותר שלהם (וגם עליו הצלחתי לשים יד על אף שהוא sold out בכל מקום אפשרי).
מדובר במוצר הארה מושלם!!!!
ניתן למצוא אותם באתר space nk והוא עושה משלוחים לכל העולם, אז זה בהחלט שווה בדיקה.
המוצר השני הינו אודם דו-צדדי של חברת bite beauty.
חברה ששמעתי עליה רק לאחרונה. כל המוצרים שלהם עשויים מחומרים טבעיים (פירות וירקות כך שהם כביכול ניתנים לאכילה, או פשוט אם בטעות ליקקתן את השפתיים אחרי ששמתן את אחד המוצרים, בסך הכל ליקקתן מוצר אורגני).
המוצר הנ״ל הוא אחת הקניות היותר טובות שהיו לי. מדובר, כפי שאתן רואות, בשני ליפסטיקים בגודל מוקטן בעלות של 12$ בלבד..
והצבעים פשוט מהממים!!!





מברשות איפור:
aitbuki bambo powder foundation brush של חברת tarte היא מברשת חובה לכל מי שאוהבת מייקאפ-פודרה או מייקאפ מינרלי באבקה.
היא הופכת את הנחת המייקאפ לדבר כל-כך מהיר ופשוט ונותנת כיסוי מלא (בהתאם לרמת הכיסוי של המייקאפ כמובן) בלי לפספס שום דבר.
היא מאוד דחוסה והשיערות שלה קצרות, כך שלא הולך לאיבוד חומר שנבלע לתוך שיערות המברשת.
אני יודעת, קשה מאוד להשיג את חברת tarte מחוץ לארה״ב, אבל אם יש לכם מישהו שנוסע או אתם מכירים מישהו שגר בארה״ב, תבקשו את המברשת הזו.
מברשת נוספת שאהבתי החודש היא מברשת טשטושים 217 של MAC או E25 של Sigma.
אני משתמשת בהן גם עם צללית בקפל העין וגם ללא צצלית לטשטושים ונקיונות.
אני לא רואה הבדל בין החברות, רק ההבדל במחיר, שזו של MAC עולה פי 2. אם כי לSigma יש עלות משלוח, אז אולי בסופו של דבר זה לא יוצא הבדל כל-כך גדול.


שני נושאים רנדומאליים לחלוטין, לאו דווקא שהיו אהובים עליי בחודש הזה אלא בכלל לאחרונה..
 (נראה לי נחמד להכניס עוד משהו מלבד איפור / טיפוח וכדומה)

* יוטיוברית שאני אוהבת לצפות בה היא Chloe Morello
https://www.youtube.com/user/ChloeMorello/videos
מלבד זה שהיא יפייפייה, המדריכי איפור שלה מאוד לבישים וקלים לשחזור, ומה שאני הכי אוהבת אצלה זה שהיא פשוט נראית ״רגילה״..
אני לא יודעת באיזו תאורה משתמשות הרבה מהיוטיובריות, אבל אני בספק אם העור של כולן כל-כך מושלם וללא פגמים.
אצל קלואי רואים את הנקבוביות, את הפצעונים הקטנים ואת החוסר אחידות בגוון העור, משהו שאפשר להגיד שנוכל למצוא אצל כל אחת מאיתנו...
אין שום דבר בתאורה שלה שמנסה לכפות על זה וזה גורם לי לרצות לצפות בעוד סרטונים שלה.






* טיפ בריאות קטן - מים עם לימון ונענע...
אני גרועה בלשתות מים!!! אם אין לידי בקבוק אני יכולה להעביר יום שלם מבלי לשתות.
אז החלטתי לקנות את הכוס העצומה הזו של Starbucks, לחתוך לתוכה חצי לימון ולקצוץ נענע ולמלא במים.
גם טעים וגם בריא.
אני מסיימת לפחות 3 כוסות כאלה ביום.
נכון, זה עדיין לא מספיק אבל זה יותר טוב מכלום..

אז אלו היו ה- דברים שעשו לי את חודש אפריל, ואני כבר מתחילה להכין את הרשימה למאי

שיהיה המשך חודש נפלא



10 תגובות:

  1. על מה את מתנצלת? את יכולה להעלות את מועדפי אפריל גם באמצע אוגוסט אם בא לך..
    פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!
      אבל בתור בולגרית את בטח יודעת איך זה מרגיש שאת רוצה לכתוב פוסט ופשוט לא מוצאת את הזמן המתאים ולפעמים גם את החשק לשבת ולכתוב....

      מחק
    2. בהחלט מוכר. אבל בשורה התחתונה, זה הבית שלך ותנהגי בו כרצונך...
      :-)

      מחק
  2. תודה!
    היכן מצאת את השמפו היבש של בטיסט לרכישה אונליין? מחפשת בנרות ולצערי בפארמים בסביבתי הוא לא בנמצא...

    השבמחק
    תשובות
    1. איפה את גרה? תנסי לחפש בגוגל buy batiste online או כל צירוף שכזה, ככה אני מצאתי.. אולי חנויות שמתמחות במוצרי שיער...

      מחק
  3. איפה קנית את השמפו היבש? ואפשר את הקישורים לאתרים ששם מצאת את השמפו ??(:

    השבמחק
    תשובות
    1. מצאתי באתרים הולנדים או בריטיים ששולחים להולנד, שם אני גרה.
      אני חושבת שעבור מיכל לחץ צריך משלוח מיוחד ועל כן בד״כ לא שולחים כאלו מוצרים מעבר לים.
      אז אם את מכירה מישהו שטס לאירופה שווה שיחפש שם בשבילך.
      אין בארץ

      מחק
  4. את הליפסטיקים של bite אני רוצה לנסות כבר ממזמן... הגוון שיש לך נראה פשוט מהמם!
    לפי מה שהצצתי המחירים באתר ששולח את בקה לארץ יקרים יותר יחסית, אני טועה?

    השבמחק
    תשובות
    1. המחירים של בקה יקרים גם בארה״ב.
      אבל בהחלט הם יקרים יותר מארה״ב.
      אני מטורפת על היילייטרים, יש לי בערך 8 כולל האלו של בקה ותמיד מחפשת עוד :) אז לא אכפת לי להוציא את הכסף על זה, בייחוד שאני יודעת שהמוצר הוא טוב.
      בואי נגיד שאלו מוצרים שבהחלט יכולים להיות בוויש ליסט שלך, ולרמוז לחבר / חברה קרובים קצת לפני היומולדת...
      ולגבי המוצרים של bite beauty - אליפות!!!! לצערי הם כרגע נמכרים רק בארה״ב והם גם לא ממש זולים (ליפסטיק עולה 24 דולר לעומת 16 דולר של מאק...) אבל שוב, אני עכשיו בשלב שאני רוצה לפחו תמוצר אחד מכל מותג שמעניין אותי אז אני אשקיע את הכסף

      מחק