יום שבת, 30 ביוני 2012

מברשות חלק א' - REAL TECHNIQUES

  אז כמו שהבטחתי, הנה חלקו הראשון של הפוסט - המברשות של סמנתה צ'פמן, הלא היא חצי מצמד pixiwoo.
לסמנתה יש ליין של מברשות שנקראות real techniques.
מדובר ממברשות סינטטיות שעשויות סיבי טקלון דקים מאוד.
המברשות נעימות בצורה שאי אפשר לתאר, חייבים להרגיש אותן בשביל להבין,
הן זולות מאוד (בהשוואה למברשות של חברות האיפור המקצועיות והיוקרתיות) והתוצאה משימוש בהן היא מעולה ++.
מאז שיצא הליין הזה של המברשות אני חומדת אותן, בהתחלה הן נמכרו בדראגסטורים בארה"ב בלבד, אח"כ החלו להימכר גם באתרים שונים ששולחים לכל העולם, אך המחיר היה גבוה באופן משמעותי, והרגשתי שזה לא באמת פייר לשלם עליהן יותר בלי הצדקה.
לפני מספר חודשים כתבתי על הוול בפייסבוק של real techniques ושאלתי מדוע יש כזה הבדל במחיר.
התשובה היתה לא ממש מספקת מבחינתי, אני לא זוכרת ממש את התוכן שלה במלואו, אבל זה היה משהו על כך שזה מיוצר בסין ועלויות המשלוח יקרות והרבה בלה בלה בלה.. לא קניתי את התשובה הזו ולכן לא קניתי את המברשות במחיר הבינלאומי שלהן.
אמרתי לעצמי שאני אחכה בסבלנות עד שאגיע לארה"ב ואקנה את זה שם.
אז לארה"ב עדיין לא הגעתי, אבל את המברשות יש לי.
המברשות נמכרות באתר iherb במחיר "האמריקאי" שלהן (ותודה ל... אני לא זוכרת מי הכירה לנו את האתר (סליחה) אבל מאז שהיא גילתה אותו, שמו עולה לפחות בפוסט אחד בשבוע בבלוגספוריה הישראלית).

אז הנה אוסף המברשות שיש לי
cure collection, expert, stippling, blush, starter set, fine liner

הסט הראשון שרציתי הוא הסט של המברשות עיניים, starter set
(בתמונה הוא מופיע עם ה fine liner brush)


הSTARTER SET מכיל 5 מברשות עיניים (התיאור שאני רושמת על כל מברשת הוא מהאתר הרישמי- מודגש (ואין לכן מושג כמה זה קשה לתרגם לעברית מונחים שקשורים לעולם האיפור ושזה ישמע הגיוני) ואח"כ ארשום מה השימושים שלי למברשות):
brow brush - מעוצבת במיוחד להדגשת גבות בקלות.
המברשת גדולה מידי לגבות, ועוד לא מצאתי לה שימוש אידיאלי, אולי היא טובה לטשטוש עפרונות בקו הריסים העליון.
accent brush - משמשת להנחה מדוייקת והארה.
השימוש שלי איתה היא להנחת ושטשוט צלליות בעפעף התחתון.
fine liner brush - הנחה מדוייקת של אייליינק נוזלי או קרמי.
מה אגיד לכן, ה-מברשת המושלמת להנחת אייליינר. אני לא מאלה שמניחות אייליינר בעיניים עצומות (הלוואי), ראיתי את כל הסרטונים וההדרכות להנחת אייליינר, ויש לי את כל המברשות האלכסוניות האפשריות (כי טוענים שאיתן זה יותר קל), אבל אתמול כאשר ניסיתי את המברשת לראשונה, ההנחה היתה מושלמת!!! (לא חלק מהסט של העיניים, נמצאת בתמונה האחרי הaccent)
fixel point  eyeliner brush - צורת החיתוך שלה נעשית צרה לקראת הסוף והינה אידיאלית להנחת אייליינר מודגש או עדין.
אז היא גדולה מידי בשביל אייליינר מדוייק, היא יכולה להתאים להנחת צללית בקו הריסים העליון להדגשתם, ואני משתמשת בה גם לטשטוש עפרון שחור בקו הריסים העליון.
deluxe crease brush - רכה וגדולה מספיק לתיאור ותיחום ללא מאמץ.
אני לא כ"כ מבינה מה התיאור הזה אומר, אבל אני משתמשת בה להנחת וטשטוש קונסילר (כמו שאחיות pixiwoo משתמשות בה). היא מעולה לשימוש הזה, אני גם משתמשת בה לטשטוש מוצרי הארה כמו הtouche eclet שך ysl.
base shadow brush - להנחה חלקה ומושלמת של צבע.
המברשת מזכירה לי בביצועים שלה את ה 217 של מאק, ההנחה של הצלליות היא מאוד קלילה, והיא מטשטשת נהדר.





הסט הבא שברשותי הוא ה CORE COLLECTION, הוא מכיל 4 מברשות.


קניתי אותו בשביל שתי מברשות הbuffing וה contour (קצת חבל שאין אפשרות לקנות אותן בנפרד):
buffing brush - אידיאלית לכיסוי מלא של פודרה ומייקאפ מינרלי.
גם במברשת זו עוד לא התשמשתי אך שמעתי אליה רק דברים טובים מבנות רבות מפורום איפור וציור גוף ובקבוצה בפייסבוק, ואני מחכה כבר להתשמש בה.
pointed foundation brush - מתאימה לשימוש עם מייקאפ נוזלי להנחת מייקאפ ובנייתו לפי הטעם האישי.
אין ספק שהמברשת קטנה מידי להנחת מייקאפ, ואני גם לא רואה את האחיות משתמשות בה למטרה זו. ת'אמת שאני לא ממש זוכרת רואה אותן משתמשות בה כלל.
אולי היא יכולה להתאים להנחת קרם לחות במידה ולא רוצים להניח עם הידיים.
contour brush - מניחה בעדינות מוצרי הארה או קונטור או נותנת גימור עדין.
השתמשתי בה אתמול להארה על עצם הלחי והיא מאוד רכה ומניחה באמת בצורה עדינה את המוצרים.
נראה לי שהיא תהיה באמת טובה לקונטור.
detailer brush - חתוכה בצורה מדויקת להסתרת איזורים בעייתים, או להנחת אודם מדוייקת.
עוד לא השתמשתי בה, אבל היא נראית לי לא רעה להנחת ליפסטיקים.

שני הסטים מגיעים עם קייס שניתן להשתמש בו גם לאיחסון ונוח לנסיעות וניתן לקפל אותו לרוחבו וכך נוצר מעמד למברשות.
הקייס הזה לא שימושי לי כל-כך, בבית יש לי מעמד למברשות ולנסיעות נראה לי שזה תופס קצת מקום. אבל אין ספק שזה רעיון נחמד.


המברשות הבאות הן מברשות שנמכרות בנפרד: stippling btush, blush brush, expert face brush


stippling brush - מברשת דואו-פייברית הוא הסוד לקבלת תוצאות איירבראש, HD בכל הנחה ועם כל סוגי האיפור.
אני קניתי את המברשת הזו (או 2 ממנה) בעיקר לשימוש עם הvitalumiere aqua compact של שאנל,
ות'אמת שאני לא ממש מרוצה מהתוצאה, במיוחד אחרי שניסיתי את הexpert.
היא טובה להנחת מוצרים קרמיים שונים כמו סומק קרמי או היילייטר קרמי ואני בטוחה שיש לה עוד שימושים רבים וטובים.
הצעות למישהי?


blush brush - המברשת חתוכה בעבודה יד לשימוש לקונטור ולהגדיש את הלחיים בצורה מושלמת.
(אז גם כאן קניתי שתיים אבל זה היה בטעות, ושמתי לב לזה רק לאחר שביצעתי את התשלום.)
המברשת רכה בטירוף!!!!!! ומעולה להנחה של פודרה או ברונזר (בעדינות כמובן) על כל הפנים.
היא גדולה מידי לטעמי להנחת סומק, אבל אני זוכרת כמה בנות שאמרו שהן מניחות איתה סומק עם פיגמנט מאוד חזק כי היא אוספת מעט חומר ואז קל לעבוד עם סמקים כאלה בצורה כזו.
אחת המברשות שהיא MUST.


expert face brush - מברשת חזקה ויציבה (קשיחה) להנחה וטשטוש של מייקאפ קרמי או נוזלי.
המברשת בעלת שיערות קצרות וצפופות שלי אישית זה נותן הרגשה של שליטה בהנחת המייקאפ (אני מעדיפה שיערות קצרות על ארוכות).
השתמשתי בה בינתיים רק עם הvita lumiere aqua compact והתוצאה היתה מאוד מספקת, במיוחד אחרי האכזבה מה stippling.
אני מחכה לנסות אותה עם מייקאפים נוספים שברשותי - עד כה (משימוש אחד) אני מרוצה :)

אז כפי שאתן רואות יש לי אוסף די מכובד של המברשות, ואני באמת מרוצה מ 95% מהן,
יש כאלה שעוד לא ניסיתי, אבל אני בטוחה שאוהב ואמצא להן שימושים רבים.

באתר הרישמי של REAL TECHNIQUES תוכלו לראות סרטונים של סמנתה על איך היא משתמשת במברשות, אז תוכלו לקבל רעיון כללי מה לעשות עם כל אחת.

אני ממליצה לצפות בסרטונים, לקחת מהן את מה שנכון ומתאים לכן ובנוסף למצוא למברשות שימושים שונים ויצירתיים.
הגדולה של מאפרים ואמנים היא לקחת מוצר אחד ולעשות בו שימושים רבים, ואני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים לה ואני אשמח לשמוע על רעיונות נוספים לשימושים במברשות הללו בפרט ואחרות בכלל.

מקווה שהפוסט היה מפורט  ואם יש לכן שאלות אתן יותר ממוזמנות לשאול וכמובן להגיב.

במהלך השבוע יעלה החלק השני של הסדרה - מברשות MAC.

נתראה בקרוב  :)


19 תגובות:

  1. נהניתי מאוד לקרוא את הפוסט! מפרט ונותן הרבה מידע על המברשות.
    האקספרט בראש... למות עליה :)

    השבמחק
  2. תודה רבה.
    מקווה שתמשיכי לקרוא גם את הפוסטים הבאים בסדרה.
    האקספרט מעלפת.. כבר שוקלת לקנות לפחות עוד אחת כמוה..
    אבל כרגי אני בעוצר... מעניין כמה זמן זה יחזיק :)

    השבמחק
  3. אוסף מכובד, אני מתעניינת בהרחבת אוסף המברשות שלי בעיקר בשביל לדחות את הניקוי שלהן לסופ"ש

    השבמחק
  4. תודה רבה.
    המברשות האלה ממש קלות לניקוי, שמפו או סבון כלים בהחלט מספיקים, מצאתי שאפשר לוותר על שלב שמן הזית בניקוי שלהן.

    השבמחק
  5. פוסט נפלא! יש לי כמעט את כל המברשות שכתבת עליהן, וחלקן באמת מדהימות, חלקן לא מתאימות לייעוד שלהן ולכן הסבתי אותן, אבל אין ספק שמדובר במברשות שמספקות תמורה הולמת למחיר

    השבמחק
  6. תודה רבה.
    כמו שאשמתי בסוף הפוסט, הגדולה של מאפשר היא לקחת מברשת ןלמצןא לה כמה שיותר שימושיםף בעיקר שימושים שמתאימים לו.
    זה מזכיר לי סרטון שגוס עשה על מברשות חדשות שהוא קנה, ב5000 דולר!!!! לעל מברשת שם היה ייעוד מסויים, ןת'אמת שרובן נראו לי מיותרות לחלוטין.
    בתור מאפר או מישהו שאוהב איפור אנחנו אמורים להיות יצירתיים מספיק בשביל לתעל את המברשת לשימוש שלנו ולא להחליף 10-15 מברשות במראה איפור אחד...

    השבמחק
  7. ושוב שלום :) איזה חשק עשית לי :) האמת שהזמנתי שתיים מהמברשות האלה, לא זוכרת איזה- את הבלאש בראש ועוד אחת.. נגלה מחר כשנאסוף את החבילה מהדואר :) אבל עכשיו שראיתי וקראתי את הפוסט שלך אני רוצה את כולן!
    אין סוף לבזבוזים בעולם הזה....

    השבמחק
  8. אני ממליצה באמת על רובן,
    ןיכולה להגיד בלב שלם שאם הייתי יודעת על קיומן של המברשות האלו קודם, הרבה מהמברשות שיש לי
    היום לא היו.
    אבל את זה אני אשאיר לפוסטים הבאים :)
    אני בטוחה שתהני מהמברשות.
    לגבי המברשת בלאש, שימי לי שציינתי שהרבה בנות אמרו שהיא לא אוספת חומר וקשה להניח איתה סומק, אז אל תתאכזבי מבלי לנסות, ובסופו של דבר אני בטוחה שתפיקי ממנה הרבה.

    השבמחק
  9. אהמ...אני חוששת שאני גרמתי להתלהבות בבלוגריה עם IHERB ושמחה כי זה אתר מעולה!
    בינתיים יש לי 3 מברשות מהליין - סומק, אקספרט וסטיפלינג ואני מרוצה מאוד מכולן. את הקיטים לא רכשתי כי אין לי צורך בלפחות מברשת אחת-שתיים משם ולכן אני מעדיפה לרכוש מברשות בנפרד. אבל אין ספק שמדובר במברשות מעולות שנותנות תמורה מלאה למחירן.

    השבמחק
  10. מרינה, לא הייתי בטוחה אם זו היית את או לא, ולא רציתי להגיד סתם - אז תודה :)
    העניין עם הקיטים שממש רציתי את הבאפינג והקונטור, שנמצאות רק בסט ומהסט עיניים רציתי את הדלוקס...
    אבל במחיר של 18 דולר לסט, לא הפריע לי שיש כאלה שאולי לא אשתמש בהן.
    ואכן זו תמורה מלאה למחיר!!!

    השבמחק