יום שלישי, 19 ביוני 2012

Face Of The Day 19/06/2012

שמש בהולנד היא דבר די נדיר, ושכבר יוצאת השמש לאחר שלושה שבועות של גשם ואפרוריות,
בא לי ללבוש את כל הצבעים הכי בהירים שיש לי ולהתאפר בהתאם - וכך היה היום.
אז בחרתי את החולצה הכי בהירה שיש לי בארון, חולצה מבד קליל בצבע קורלי ומיד ניגשתי את שולחן האיפור כדי להשתעשע קצת עם צבעים.

אז זה מה שיצא:

ועוד אחת שצילמתי עכשיו בבית מהמחשב (תסלחו לי על הרקע)



ועכשיו בעיניים עצומות






מרוב התלהבות שכחתי 3 דברים בסיסיים:
1. לשים פריימר על הפנים.
2. לשים פריימר על העפעפיים.
3. לשים אודם / ליפגלוס / משהו על השפתיים.

אבל כל-כך אהבתי את הלוק הכללי שהחלטתי בכל זאת לפרסם את הפוסט.

אז מה היה לנו בעצם:




אז בואו נתחיל:
מתחת לעיניים ועל פצעונים למיניהם השתמשתי בקונסילר קרמי של אינגלוט וקורקטור ירוק (שניהם לא בתמונה) עם מברשת deluxe crease brush - real techniques ולאחר מכן, המייקאפ הקבוע שלי סטודיו-פיקס פאודר של מאק עם הקבוקי של ברברי.
התחשק לי להגדיש קצת את הגבות, אז השתמשתי בצללית חומה לגבות של אינגלוט (גם לא בתמונה) עם 266 של מאק ומעל - הג'ל לגבות של אנסטסיה - clear brow gel, כבר ציינתי שהוא מושלם.???

ונעבור לעיניים:
אוטומטית פתחתי את הפלטה שלי של אינגלוט לחפש משהו מעניין ואז נזכרתי שהיא די נייטרלית ובא לי משהו יותר צבעוני, ואחרי שלא השתמשתי בצלליות של מאק די הרבה זמן החלטתי לבדוק מה יש לי שם.
אז נבחרה הצללית free to be שהיא מאוד דומה לצבע של החולצה שלבשתי.
את הצללית הנחתי עם 239 של מאק גם כן. לצערי, מאק לא מצטיינים בצללית מאט וקשה לאסוף צבע ולעבוד עם הצללית מאט שלהם, אז לאחר שאספתי את הצללית על המברשת השפרצתי קצת פיקס+ לקצת יותר צבע, מאוד אהבתי את התוצאה.
בהתחלה חשבתי להשאיר את זה ככה, אבל זה היה נראה לי מת מידי, אז זרמתי עם השימוש בצלליות מאק ובחרתי ב beauty marked עם 219 של סיגמא (אני לא יודעת את המספר הנוכחי, שלי עוד מהמספור הישן שלהם) .
את הצללית הנחתי ב v החיצוני וטשטשתי פנימה ולמעלה.
בעצם הגבה השתמשתי בצללית של אינגלוט 111r עם base shadow brush - real techniques, עכשיו אני שמה לב שלא ממש רואים את הצללית...
בעיפרון שחור בחרתי בעיפרון של physician's formula מהסט smoky eyes (כרגע העיפרון השחור הכי טוב שהיה לי), ומסקרה, לא משהו חדש, ה doll eyes - lancome.
כברונזר / קונטור / לחמם קצת את הפנים בחרתי ב(איך לא)nude tan - healthy glow enhanching powder עם 109 של מאק, ניקיתי אותה קצת על היד והשתמשתי בה גם לסומק blush20 של אינגלוט (הורוד הקיצוני).

אז זה המראה שיצא, הוא בהיר ויפה לקיץ, אך עדיין יש בו דרמטיות מסוימת שאני אוהבת בגלל הbeauty marked והעיפרון השחור.

שני דברים שרציתי לציין:
1. לקראת סוף האיפור שמתי לב שאני לוקחת את הזמן יותר מידי והחלטתי לוותר על האודם, כי זכרתי שיש לי בתיק את syrup של מאק, ואמרתי לעצמי שאני אשים באוטובוס או ברכבת בדרך לעבודה, אז כמובן ששכחתי מזה וככה נותר הלוק ללא צבע בשפתיים.
2. את הצללית beauty marked לא קניתי, תמיד שהייתי מסתכלת ובוחנת אותה בחנות הייתי חוששת לקנות מהפחד לעבוד עם צללית כהה כזו. רצה הגורל ולפני איזה שנתיים שאחותי באה אליי לביקור, היא הראתה לי צלליות חדשות שהיא קנתה במאק, ו beauty marked  הייתה אחת מהן, איכשהו, לא יודעת מה קרה, הצללית נפלה לנו ולא הצלחתנו למצוא אותה.
אז בשביל שאחותי לא תתבאס הלכתח לקנות לה אחת חדשה. כמה ימים אחרי שאחותי חזרה לארץ מצאתי את הצללית שאבדה וככה נותרתי לי עם הצללית.

ואסיים כמו תמיד: אם יש לכן שאלות או אתן מעוניינות בביקורת או חוות-דעתי על המוצרים, אל תהססו לבקש.


6 תגובות:

  1. האדום הזה והירוק של העניים שלך זה וואו אמיתי ! :)

    השבמחק
  2. וואו, תודה!! כולי מובכת עכשיו..
    ותודה לאמא ואבא על זה, אני מניחה ;)

    השבמחק
  3. יצא מקסים! נתת לי רעיון להשתמש בצללית אדומה של אינגלוט שקנו לי!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יהיה מאוד מחמיא לצבע עיניים שלך, רק כמו שהעירו לך בפוסט האחרון (נראה לי) להשתדל לא לשים בקו הריסים התחתון כי זה נותן מראה של חולי...

      מחק