יום שבת, 30 ביוני 2012

מברשות רבותי, מברשות

ושוב שלום לכן.

הפעם בחרתי לקחת נושא שהוא הא-ב של עולם האיפור ולעשות עליו סדרת פוסטים.
הנושא הוא (כמו שאתן מבינות ע"פ הכותרת) הוא מברשות.
לכל מי שאי פעם התעסקה עם איפור, אם זה בגיל 5-6 שקיבלנו את ערכת האיפור הראשונה שלנו, או בגיל 14 (אולי פחות אולי יותר) שהתחלנו להתאפר באמת (עם מוצרים של אמא) או בגיל קצת יותר מבוגר שאיפור הפך לחלק משגרת היומיום שלנו, תמיד השתמשנו באפליקטורים שונים להנחת האיפור.
סוג ראשון של מוצר הנחה שנתקלתי בו בצעירותי (ואני עדיין נתקלת בו) הוא המברשות ספוגית.
מקור
סוג נוסף הוא הספוגיות ופאפים:
מקור
וסוג שלישי הוא כמובן המברשות:
מקור

עם השנים למדתי שהאפליקטורים הקטנים שמגיעים עם הצלליות מקומם בפח... כן כן, אפילו אלא של החברות היוקרתיות. אני לא מוצאת להם שימוש.
ואם יש מישהי שמצליחה להוציא מהאפליקטורים שימוש כלשהו אשמח אם תעדכנו אותי.
אי אפשר לאסוף איתם מספיק חומר ובטח שלא לטשטש.
אז כפי שאתן מבינות אין לי יותר מידי מה לומר על סוג זה של הנחת מייקאפ, ולא נעים לי להגיד רק מילים לא טובות, אז בזאת נעבור לסוג השני.

הסוג השני של הנחת איפור שנתקלתי בו היה ספוגיות (לטקס) ופאפים.
נתקלתי בזה לראשונה באיל-מקיאג' שהיתה החברת איפור המקצועית היחידה שהכרתי (אני מדברת על שנות ה-90 המאוחרות ושנות ה2000 המוקדמות).
שם לימדו אותי שכשמניחים מייקאפ יש להרטיב את הספוגית ולסחוט את המים, לטבול במייקאפ ולמרוח על הפנים (עם השנים הבנתי שכנראה באותה תקופה הסתובבתי עם מסכת מייקאפ על הפנים) וכמו כן למדתי ששימוש בפאפ הוא עם פודרה לקיבוע המייקאפ.
אני לא פוסלת הנחה בעזרת ספוגיות, אבל אין ספק שהיום צורת ההנחה שלי תהיה שונה.

הסוג השלישי הוא מברשות.
שמגיעות באלפי צורות, גדלים ולשימושים שונים.

וכאן בעצם מתחילה סדרת הפוסטים הקרובה.
אני אסקור בפניכן את המברשות השונות שקיימות בשוק (או באוסף האיפור שלי).
אני אחלק את זה לפי חברות: real technique, MAC וsigma וכמו כן אעשה פוסט על מברשות של חברות שונות שלא היה לי מספיק מכל חברה בשביל פוסט בנפרד.

אז אני הולכת לכתוב את הפוסט הראשון - ניפגש בקרוב.



7 תגובות:

  1. אהבתי ממש את התמונות של הפאפים והמברשות, בדרך לקרוא את הפוסט השני :)

    השבמחק
  2. הדברים שאפשר למצוא בגוגל ;)
    מקווה שתהני

    השבמחק
  3. מודה ובגאווה - שנים האפליקטורים הניחו את דעתי, אני טיפוש של פלטות ושל הנחה מסורתי של הצלליות. האפליקטורים של החברות היוקרתיות,הניחו את דעתי והאיפור גם קיבל מחמאות כשצריך.

    הספוגית נוח לי לקיבוע מ.אפ פודרה בלבד,. בד"כ לא הספוגית הדקיקה והסמרטוטית שמכיעה אותו, אלה אקנה ספוקית איכותית יותר. אגב קיבלתי המלצה על הספגויות של א.מקיאג' לא קניתי כי לא יצא לי להגיע אליהם/הגעתי כשהחנות כבר היתה סגורה (ד.סנטר לקולנוע).

    נושא שמעסיק אותי מאוד מאז התחלתי לקרוא ולכתוב בבלוגיה הוא המברשות - ההמלצות הן שונות וחלוקות, לפעמים יש באז סביב מברשת יעודית למטרה מסוימת, לד' ריל טכניק ואז מישהי סותרת אותן.

    שמתי את הסומק ואת האקספרט בסל בIHERB אבל האתר כולו לא נעם לי, אז זנחתי אותם שם. היום בעקבות הפוסט שלך חזרתי לחפור של באתר המאובק הזה וגילית שהסל ריק - אולי אתחיל מחדש.

    בהצלחה עם הבלוג :)

    השבמחק
  4. אין ספק שניתן להתאפר עם אפליקטורים, בעיקר אם את יודעת מה את עושה ורוצה.
    אם נגיד אני בנסיעה וזה מה שיש ברשותי ברור שאשתמש בזה, אבל עם כל ההיצע שיש המון ועל הידע שנשפך בבלוגים וביוטיוב על נושא של הנחת האיפור אני לא מבינה איך אפשר לעשות בהם שימוש.
    אולי רק להנחת צבע ותו לא?!?
    ולגבי ספוגית, האם את מדברת על פאפ לקיבוע מייקאפ או ספוגית לטקס? הבעיה עם ספוגית לטקס ומייקאפ פודרה שזה סופג (ומבזבז) המון חומר..

    ואני גם לא אוהבת את האתר, הוא מאוד מיושן ומבולגן לי בעיניים (אני מאלה שיכולות להיכנס לחנות בגדים או נעליים ולצאת אחרי שנייה כי יש בלגן בחנות),
    אבל בגלל שידעתי שאני רוצה את המברשות, אז היה לי יותר קל.
    אני באמת מורידה את הכובע בפני מרינה, לימור וכל השאר על כך שהן באמת נוברות באתר ומוצאות כל מיני דברים מגניבים.
    אבל שןב, גשי רק לעמוד של ריל טכניק ותבחרי את מה שאת רוצה - זה הכי קל.

    ותודה רבה על הברכות :)

    השבמחק
  5. היי לך :) הנה שימוש לאפליקטורים- אפשר לנקות אתם שאריות מסקרה מהעפעף. אחרת את צודקת- הם ממש מעפנים.
    ואני גם חייבת להתערב בעניין iHerb- גם אני נרתעתי ממנו בהתחלה, אבל כשיש יום כזה שיש סבלנות, אני מוצאת שהוא ממש כיפי, אל תוותרי עליו

    זהו, עכשיו אני הולכת לקרוא את הפוסט הבא שלך :)

    השבמחק
  6. שימוש מעניין, אז בפעם הבאה שאתקל בכאלה, אזכור לשמור אותם.

    ואני מחכה ליום הזה שתהיה לי סבלנות :) אבל אולי באמת אשב לי איזה יום פנוי אחד ואנסה להבין קצת יותר.

    מקווה שתהני

    השבמחק