יום שני, 25 ביוני 2012

קופסאות יופי - הגרסה ההולנדית

הפעם נעסוק בשירות שמוכר לכולנו, לחיוב או לשלילה ואתן לכן בפוסט הזה את חוות דעתי על השירות.
אבל לפני הצצה לקופסא של חודש יוני + מסקנות, כמה מילות פתיחה.
כשהתחילו הסרטונים ביוטיוב על שירות קופסאות היופי ניסיתי להירשם לכל שירות כזה וגיליתי, לא להפתעתי, שהמשלוחים בארה"ב בלבד, אמרתי לכן שזה לא מפתיע... וכשהחלו הפרסומים על glossybox הישראלי התחלתי לחפש את תאומו ההולנדי, ומצאתי. בלי לחשוב פעמיים נרשמתי לשירות, מילאתי את השאלון וחיכיתי בקוצר רוח לחבילה הראשונה.
את הפירוט לקופסא הראשונה הצגתי בפורום איפור וציור גוף וגם את הקופסא השלישית.
כמובן שלא יכלתי לשבת בשקט ולהינות מהשירות, אלא הייתי חייבת לחפש עוד ועוד שירותים כאלה.
אז מצאתי שניים: beautybox שאליו אני מנויה כעת ו trulyyours שזהו שירות שמסתבר שיותר ותיק מהגלוסיבוקס, אני פשוט לא ידעתי.

בכל מקרה, את שירות של גלוסי ביטלתי כי הקופסאות היו בסדר, לא וואו ורציתי לתת צ'אנס לקופסאות האחרות.
(אם אתן רוצות לראות מה היה בקופסאות הקודמות של כל שירות רק הקליקו על box או producten ותוכלו להתרשם).
השירות הוא 12.50 יורו ( ו 12.95 לטרולי-יורס) ומגיע עם שליח עד הבית, בלי לתאם מראש, הוא פשוט מגיע, במידה ואני לא בבית הוא משאיר אצל השכנים...

אז נתחיל עם התמונות של הקופסא והמוצרים ובסוף ארשום את מסקנתי הכללית מהשירות.

הקופסא מבחוץ
הקופסא עצמה - אני מאוד אוהבת את זה שהקופסא היא שחורה

כל חודש הקופסא מגיעה עטופה בנייר אלומיניום בצבע אחר

ותכולת הקופסא:


הכרטיס המפרט את המוצרים שבקופסא:


שני ואוצ'רים שצורפו לקופסא:
1. ואוצ'ר לboots ההולנדי, שאין זכר ולו הקטן ביותר לboots האנגלי, חוץ ממוצרי no7 ו 17.
אני לא יודעת מה גובה ההנחה שיש בקוד, לא ממש מצאתי משהו שעניין אותי לקנות שם.


2. ואוצ'ר של 20% הנחה לאתר שמתעסק במשקי שמש לעוסקים בספורט, קסדות מקצועיות לרוכבי אופנים ופריטי לבוש, גם כן לרוכבי אופנים - לא משהו שהוא שימושי לי.


ועכשיו באמת למוצרים עצמם:
1. HANNAH - High Quality Sun Perfection - מדובר בקרם הגנה לפנים ולגוף.
הוא מגיע בתוף קופסא קטנה שחורה שבפנים מראה, מזכיר קצת את הקופסאות שבהן סבתא שלי היתה מחזיקה את האודמים שלה ומתקנת בעזרת המראה במהלך היום.
הכמות היא 10 מ"ל, כאשר המוצר המלא מכיל 75 מ"ל ועולה 57 יורו.


2. NEODERMA - UVA-UVB & DNA Protection - קרם גוף עם spf10.
קיבלתי מוצר בגודל מלא במחיר של 38 יורו.


3. UNIQ ONE - All in one hair treatment - ספריי לשיער בעל 10 פעולות:
 repair for dry & damaged hair, shine & frizz control, heat protection, silkiness & smoothness,
 ,hair color protection with uva&uvb filters, easier brushing & ironing, incredible detangling,
long lasting hairstyle, split ends prevention, adds body
אז את כל זה המוצר מתיימר לעשות, אדווח לכן בעתיד אם זהו מוצר פלא.
המוצר בקופסא הוא בגודל 9 מ"ל, כאשר גודל מלא מכיל 150 מ"ל ב 15 יורו.


4. NO7 - CLEANSING LOTION - מוצר לניקוי הפנים לעור רגיל עד יבש (שהעור שלי הוא מעורב - שמן) הגודל הוא 30 מ"ל, כאשר גודל מלא מכיל 200  מ"ל ועולה 9.45 יורו.


5. NEW YORK COLOR - SMOOCH PROOF 16 HR LIP STAIN - אז כאמור מדובר בליפסטיין, שאמור להחזיק 16 שעות.
אז היום כבר דגמתי אותו, ו16 שעות הוא לא מחזיק, הוא החזיק לי 7 שעות עם אוכל ושתייה.
מדובר במוצר בגודל מלא במחיר 4 יורו.


הגוון הוא 497 - rock on ruby, הצבע הוא אדום כפי שתראו בסווטש, התחושה על השפתיים היא לא מיובשת, וזה נראה כאילו אכלתי ארטיק דובדבן והוא השאיר כתם על השפתיים.
אני מאוד מרוצה מהמוצר, נותן לי את ההרגשה שאני יכולה ללכת עם צבע אדום על השפתיים בלי להרגיש שזה מוגזם מידי.


אז כפי שאתן רואות, הרעיון הכללי של הקופסא החודש הוא על הגנה בפני השמש ונזקיה,
משהו שלי הוא פחות שימושי, גם כי אין ממש שמש בהולנד וגם כי אני עובדת במשרד, אז אני לא רואה אור שמש במהלך היום.
אבל לחופשה במקום שיש בו שמש (ישראל למשל) זה אחלה מוצרים להשתמש בהם.

וכמה מילים לסיום על שירותי קופסאות היופי:
הרעיון מקסים, כל חודש לקבל 5-6 מוצרי איפור, טיפוח ובישום בגודל מוקטן ולעיתים בגודל מלא עושה ממש כיף, כמו גם ההתרגשות הזו בשניות לפני שאני פותחת את הקופסא גורמת לי להרגיש כמו ילדה קטנה שפותחת מתנה מאבא ואמא.
היישום מבחינתי הוא לכאן ולכאן, כלומר, יש חודשים שאני מאוד מרוצה (חודש שעבר בביוטיבוקס היה הצלחה לדעתי) ויש חודשים שאני מרוצה פחות (כמו החודש הזה).
הדיון המסיבי שהיה על הגלוסיבוקס הישראלי של חודש מאי עדיין מהדהד לי בראש,
ובעיקר זכורים לי דברים שמישהי אמרה (וסליחה מראש שאני לא זוכרת את השם)... שאולי אנחנו, אלא שכל היום רק מתדיינות בנושאים של איפור וטיפוח, ממלאות את המגירות שלנו במותגים מכל העולם, לא מפסיקות לקרוא בלוגים ולראות סרטוני יוטיוב, אולי אנחנו שיודעות הרבה יותר מכאלה שמתיימרים להיות דיילי יופי או יועצי יופי, אולי לנו השירות הזה דווקא לא מתאים, כי כמה כבר אפשר לחדש לנו?!?!?
אני עדיין מתלבטת ביני ובין עצמי אם לבטל את המנוי לקופסא הנוכחית שאליה אני מנויה, וכאילו משהו עוצר בעדי, אולי אני עדיין מחכה ל ה - קופסא שתצדיק את הכסף ששילמתי בכל חודש..
סביר להניח שקופסא כזו לא תגיע, תמיד יהיו מוצרים שעבורי יהיו שימושיים ועבור אחרות לא ולהיפך, אז כל מה שנותר לי (ולכן, אלא שעדיין מנויות) להמשיך להינות מהחוויה של קבלת הקופסא ופתיחתה וכמובן הנאה מהמוצרים עצמם.

אם תרצו שאמשיך ואסקור את הקופסאות הבאות - רק תגידו.


11 תגובות:

  1. קופסא נחמדה, לא נופלת מהקופסאות שקיבלנו. אני נהנית לקבל הפתעה בכל חודש אבל אני מאלה שאוהבת להתחדש כל הזמן, אין אפשרות שהכל יתאים לי אבל יש תמיד למי לתת. לי קוסם הידע שמתאי שארצה הלחיצת כפתור אוכל להתנתק.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו הדיוק הסיבה שאני לא מהטלת כרגע, הקופסא החודש היא בסדר, ויש שם דברים שימושיים, ובכל קופסא יש לפחות מוצר אחד שאני משתמשת בו אז זה כבר עושה את החוויה ליותר כיפית.
      חוץ מזה שעם כל קופסא יש לנו עוד מקום איחסון :)

      מחק
    2. עם זאת, מעניין שהחנויות שהכי משתמשות בקרטונים - חנויות שעונים, לא משתמשות באריזות קרטון של החנות אלא משתמשות באריזות של השעונים המקוריים.

      מחק
  2. לדעתי זאת קופסה נחמדה ולא יותר מזה אני לא נירשמתי לגלוסיבוקס והאמת אני לא מצטערת אני מעדיפה לרכוש את המוצרים שלי לבד .

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה אותך ולכן אני מתלבטת האם לבטל אותו, מצד אחד כיף לי לקבל חבילה שאני לא יודעת מה יש בה ומצד שני אולי כדאי ״לאסוף״ את הכסף שאני משלמת בכל חודש ולקנות לי משהו גדול או כמה דברים קטנים שאני אוהבת ורוצה...
      התחבטות קשה וידועה לכולנו

      מחק
  3. קודם כל תתחדשי על הבלוג !
    אני חושבת שזה נוח שיש אופציה למנוי לסוגי קופסאות שונים, והתכולה של הקופסא שהצגת היא סבבה לגמרי :)

    אשמח אם תמשיכי לסקור את תוכן הקופסאות, איפה בהולנד את מתגוררת ?
    ואת מוזמנת לבקר בבלוג שלי אם בא לך -
    http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הברכות והרצון לשמוע על עוד קופסאות...
      במידה ולא אחליט לבטל אמשיך לתת לכן הצצה על הקופסאות...
      בהצלחה גם בבלוג וכבר הולכת לקרוא שם קצת :)

      מחק
    2. אה... ואני גרה קרוב לשדה התעופה אבל לא באמסטרדם

      מחק
  4. מקסים
    שמעתי שהמוצרים של NO7 מדהימים אחד אחד בגזרת הטיפוח
    אולי תהיה לכם יוץר שמש באוגוסט, לכי תדעי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת אולי על מוצר ספציפי שלהם שיש לו תגובות חיוביות?
      ולצערי השמש פה מציצה ממש מעט, גם באוגוסט...
      אבל תמיד טוב שיש מוצרים להגנה

      מחק
    2. well כניראה שתלוי איפה בהולנד את נמצאת... לא חם בטירוף כמו מסביב להולנד אבל יש סיכוי לשמש בקיץ
      שמעתי שהקרם עיניים שלהם מצויין, וקרמים בכלל.

      מחק