יום שבת, 14 ביולי 2012

מברשות חלק ד' - שונות ומשונות

שלום לכן שוב וברוכות הבאות לחלק הרביעי והאחרון של פוסט המברשות הגדול.
הפעם אני אציג בפניכן מברשות של חברות שונות שלא היה לי מפסיק מכל חברה בשביל למלא פוסט.
(למרות שאני יכולה לעשות פוסט על מברשת אחת, אבל הרעיון של סדרת הפוסטים הזו היתה לדבר על מברשות של חברות ולא אינדווידואלי).

אין לי הרבה מברשות שהן אחת מכל חברה, אם אני אוהבת חברה מסויימת, אני מאלה שיש להן נטייה להיתפס לחברה אחת וזהו, בחלק מהמקרים זה טוב כי באמת אני מרוצה מכל המברשות ובחלק פחות טוב כי אני "נתקעת" עם מברשות שאני לא משתמשת בהן.

אז בלי הרבה ברבורים, הנה המברשות המדוברות:

(סליחה על התמונה המעט מטושטשת, ניסיתי אפליקציה חדשה במחשב, במקום לשמור את התמונה על שם אחר, שמרתי את השינויים על התמונה המקורית).


מברשת קבובי של ברברי

על המברשת הראשונה של ברברי כבר דיברתי בפוסט על מומלצי מאי.
מדובר במברשת קבוקי בעלת ידית מרובעת.
המברשת מאוד נעימה ורכה ומניחה עבורי את המייקאפ (סטודיו פיקס פאודר של מאק) בצורה מושלמת.
המברשת מגיעה עם קייס קטיפה ועליו ההדפס של ברברי - יוקרתי משהו.
ביומיום הקייס לא משמש אותי, אך בנסיעות אני תמיד משתמשת בו לאחסון המברשת.
הדאון היחידי של המברשת הזו (מלבד המחיר) זה שיש לה נשורת של שערות, לא משהו רציני, אבל זה קצת מעצבן.

מברשת סומק של אינגלוט

המברשת היחידה שיש לי מאינגלוט, ואני אומרת לכן שאני מפתחת פה סיפור אהבה חדש.
מדובר במברשת 24SS (שיער סינטטי), מברשת דו צדדית להנחת סומק, קונטור, היילייטר וטשטושם.
המברשת מאוד צרה בצידה ולכן טובה לקונטור והיילייטר, כי ההנחה היא מדוייקת, ועם שטח הפנים הרחב אני משתמשת לסומק. בכל המקרים אני תמיד מטשטשת.
המברשת רכה מאוד ומחירה 30 יורו(פה בהולנד).
ממליצה לכן מאוד בפעם הבאה שאתן קופצות לביקור באינגלוט לבדוק את המברשת.

מברשת גבות של אנסטסיה
את המברשת הזו של אנסטסיה בברלי הילס קיבלתי יחד עם סט לגבות שקניתי.
מדובר גם כאן במברשת דו צדדית: צד אחד לסידור הגבות, מה שנקרא בשפה המקצועית "ספולי", והצד השני להנחת צללית לגבות.
בהשוואה ל 266 של מאק, היא מעט עבה יותר ורכה יותר, אבל לא יותר מידי.
הצד של הספולי מסדר את השיערות במקומן בצורה מעולה.
ת'אמת שיש לי את הסט הזה די הרבה זמן, ובספולי לא ממש השתמשתי. רק לאחרונה ניסיתי אותו ולא הבנתי למה חיכיתי כל-כך הרבה זמן.
המברשת עולה 18$ (ע"פ האתר האמריקאי).

ספורה: מברשת צלליות, קבוקי ושפתיים

פה כבר יש לי אוסף קטן של מברשות מספורה (חלומה הרטוב של כל חובבת איפור).
אז מה יש לנו כאן:
Double-Ended Every Day Eye Brush - מברשת עיניים דו צדדית, צד אחד להנחת צלליות והצד השני לטשטוש.
אז הצד של הנחת הצלליות יותר משמש אותי לטשטוש או להנחה ממש "אול אובר" של צללית. קחו את 239 ו 217 של מאק ותערבבו וזה מה שיצא לכן. השערות שלה מעט רכות מידי להנחה מדוייקת של צללית, אבל היא מעולה לטשטוש.
הצד הקצר יותר שהם מכנים smudge מזכיר מאוד את 214 של מאק. שיערות קצרות וקשיחות לתיחום תחתון או לתיחום עליון.

Classic Kabuki Brush - את המברשת הזו קניתי כשהייתי בחיפושים אחר מברשת קבוקי. פחדתי להוציא כל-כך הרבה כסף על מברשת קבובי (ע"ע ברברי) אז קניתי אותה, זה היה לפני שנה בערך.
בהתחלה ממש אהבתי את המברשת, היא עשתה כל מה שמברשת קבוקי טובה עושה.
הדאון היחידי והרציני שלה: היא נהיית עוקצנית עם הזמן, במיוחד אחרי שאני חופפת אותה. היא פשוט לא נעימה יותר.
אז היא שוכבת לה בצד ואני משתמשת בה כאשר הברברי מתייבשת לאחר חפיפה, או לפעמים לתת הרמוניה לכל מוצרי הפנים יחד.



Retractable Lip Brush - מברשת שפתיים רגילה. היא נמצאת בתוך גליל מתכת, ומשיכה של החלק העליון מעלה גורם למברשת עצמה לצוץ החוצה.

המברשת מאוד צרה, דקה ומדוייקת. אני משתמשת איתה בעיקר בהנחת ליפסטיקים אדומים או גוונים כהים.


בגדול המברשות של ספורה טובות, יש להם מגוון רחב של מברשות וכל אחת יכולה למצוא שם משהו.


ביוטי בלנדר
את הביוטי בלנדר אני מניחה שכולנו מכירות.
מדובר בספוגית בצורת ביצה עם קצה מחודד.
הספוגית משמשת להנחת מייקאפ וקונסילר בגימור של איירבראש.
הסט שאני קניתי הגיע עם  המנקה של הביוטי בלנדר ושתי ספוגיות.
אני לא משתמשת בספוגית באופן קבוע, ובדרך כלל אני משתמשת בה בשביל הגימור הסופי של הנחת המייקאפ, במידה ואני מניחה מייקאפ עם האצבעות.
החלק המחודד הוא להנחת קונסילר ובגלל הצורה שלו הוא מאוד מדוייק בהנחת הקונסילר מתחת לעין או בצידי האף ואפילו על פגמים שרוצים להסתיר.

אם אני ממליצה או לא? 
אין לי תשובה. הגימיק הוא מאוד נחמד, ולמי שלא אוהבת להתלכלך בהנחת המייקאפ זה מאוד מתאים.
יש למוצר דיופים רבים בשוק, אז מי שלא רוצה להוציא על זה הרבה כסף, שווה לבדוק את הדיופים הללו.


אז זהו - כאן נגמרת לה סדרת הפוסטים הנוכחית והראשונה שלי.
תודה לכל מי שהתמידה וקראה, העירה והחכימה.
זה לא היה קל, אני מודה, אבל נהניתי מאוד לעשות את זה.

התנצלות קטנה אני מרגישה שאני חייבת בעקבות הפוסט הקודם על מברשות סיגמא.
הפוסט היה פחות אינפורמטיבי מקודמיו, דיברתי באופן כללי על המברשות ועל החוויה שלי מהן.
אני חושבת שחלק מהחוסר השקעה באותו פוסט נבע מזה שאני מעט מאוד מאוכזבת מהברשות של סיגמא שיש לי, אז כאילו לא היה לי את הדחף הזה לכתוב עליהן, מצד שני לא רציתי לא לפרסם פוסט בכלל.
אז מקווה שתקבלו את ההתנצלות.

ולמי שמעונייית, הנה קישורים לכל הפוסטים בסדרה.





ושוב - לכל שאלה או הערה או אפילו הארה - אני הגיבו כאן למטה :)




9 תגובות: