יום שבת, 28 ביולי 2012

NARS - WICKED ATTRACTION - סקירה

ושוב שלום!
הפעם אציג בפניכן את הסט wicked attraction של NARS.
מדובר בסט שמכיל 4 מוצרים, 1 בגודל מלא (צללית) ו3 בגודל מיני:

fathom, laguna&orgasm,spring break, smudge proof primer
תכולת הסט:
* צללית - fathom בגודל מלא (0.07oz / 2.3g)
* דואו סומק / ברונזר - orgasm / laguna בגודל מוקטן (0.08oz / 2.5g - לכל מוצר)
* ליפ גלוס larger than life - spring break - בגודל מוקטן (0.11oz / 3.3g)
* פריימר (בסיס) לעיניים בגודל מוקטן (0.05oz / 1.5g)


single eye shadow - FATHOM


תיאור המוצר ע"י החברה:
* גוונים מחזירי אור להצללה, הדגשה, הארה ותיחום העיניים.
* פיגמנט חזק ועמיד לאורך זמן.
* עמיד בפני "קריסינג".
* ניתן להניח בשכבה אחת למראה עדין או מספר שכבות למראה דרמטי יותר.
* הגוונים מחליקים באופן שווה ומִטשטשים ללא מאמץ.
* ניתן להניח יבש או עם מברשת רטובה לעומצה חזקה יותר של צבע.
תיאור הגוון: טול ורוד עם שימר.
 המוצר הוא בגודל מלא.

כפי שאתן רואות בסווטץ' הגוון די חלש, והוא מתאים בעיקר, לדעתי, להנחת הצבע על כל העפעף למראה קליל וטבעי. דאון רציני מבחינתי זה שיש המון נשורת של נצנצים לאחר ההנחה.


mini blush / bronzer dou - ORGASM / LAGUNA


תיאור המוצר ע"י החברה:
* הצמד הדינמי ביותר ללחיים להשגה האולטימטיבית של זוהר ומפגש עם השמש.
* הסומק / ברונזר דואו מספק זוהר שזוף ובריא וסומק קורן.
* גוונים אייקונים אידיאלים לכל גוון עור.
* מכיל בתוכו פיגמנטים שקופים כדי למנוע כבדות על העור.
* תיאור גוון - orgasm - ורוד אפרסקי עם שימר זהב.
* תיאור גוון - laguna - חום עם שימר זהב.
המוצר בגודל מוקטן: מכיל 2.5 גרם לברונזר ו 2.5 גרם לסומק. מוצר בגודל מלא מכיל 5 גרם מוצר לכל אחד.

קניתי את הסט המדובר רק בשביל הדואו הזה, כל-כך רציתי לנסות את הסומק והברונזר המדוברים כל-כך, ובגלל שלא באמת יש לי צורך בעוד סומק בגודל מלא, חשבתי לעצמי שזו אחלה דרך לנסות שני מוצרים פופולריים אלה.
הסומק יפייפה אם כי טיפה שימרי מידי בשבילי ומאוד מזכיר לי שילוב בין  הקורליסטה והבלה בומבה של בנפיט.
הברונזר מאוד יפה ועדין והשימר גם כן מאוד מאוד עדין ולא מורגש כמעט אבל יש איזשהו זוהר בגוון.


medium larger than life lipgloss - SPRING BREAK


תיאור המוצר ע"י החברה:
* צבעים בוהקים הפוגשים ברק הנותן אפקט דרמטי.
* גוונים עמידים ונשארים לאורך זמן.
* גוונים המחליקים על השפתיים באופן שווה למראה מואר ובעל נפח יותר מאי פעם.
* מכיל מרכיבים להזנה ומרכיבים העוזרים להילחם ברדיקליים חופשיים בזמן שנותנים לשפתיים נפח טבעי.
* מברשת בעלת שיערות קצרות מספקת את ההנחה המדוייקת ביותר.
תיאור הגוון: ורוד-ניוד שקוף.
המוצר בגודל מוקטן: 3.3 גרם, מוצר בגודל מלא מכיל 5.9 גרם.

הצבע מאוד מאוד עדין, אני אוהבת לשלב אותו עם שפתון creme d' nude של מאק, ונראה לי שהוא יותר יתאים לחורף מאשר לקיץ.
מרגיש לי חיוור מידי להניח אותו בתקופה הזו.
לליפגלוס אין טעם ואין ריח, אז מי שלא מסתדרת עם ריחות של מוצרים זה ליפגלוס מעולה בשבילה.
דאון אחד: הליפגלוס הזה דביק!!! כשניקיתי את הסווטץ' עם מגבון לח עדיין נשארה לי תחושת דביקות ביד.


mini pro-prime smudge proof eyeshadow base


תיאור המוצר ע"י החברה:
* מונע מריחות, הצטברות בקפל או מראה "קייקי".
* הפריימר לעיניים יוצר בד קנבס השומר על מוצרים קרמים ופודרתיים להראות מבריקים, טריים וכאילו שרק הנחנו את המוצר לאורך כל היום.
* תערובת של פולימרים ופודרה מינרלית נותנת אחיזה איתנה של צבע כדי להבטיח שעות על גבי שעות של צבע מדהים.
* מועשר בתמצית ים-עמוק ותמצית נוגדת חימצון.
* הפריימר מתייבש במהירות, שומר על העפעף העדין ומכין אותו להנחה של צבע.
גודל מוקטן (מאוד!!!): 1.5 גרם, גודל מלא מכיל: 8 גרם.

זו עוד סיבה שרציתי את הסט הזה, ביוטיוב מהללים את הפריימר הזה והייתי חייבת לנסות אחרי האכזבה מ TFSI ומ UDPP.
ואם יש לכן אפשרות להשיג מוצרים של נארס - אתן חייבות את הפריימר הזה!!!!
הוא מעולה, מחזיק צצליות באמת במשך יום שלם. אני הנחתי עליו צלליות בשעה 7 בבוקר, נכנסתי הביתה ב 11 בלילה וכלום לא זז!!!
וגם בלחות של הארץ הוא מתפקד בצורה מעולה.
המוצר היחיד שאני יכולה לומר שעושה את העבודה כמוהו ואפשר להשיג בקלות בארץ זה הפיינטפוט painterly של מאק.

עוד כמה מילים לסיום:
את הסט הזמנתי דרך האתר של נארס, הוא עלה 45 יורו. באתר של ספורה להשוואה הוא עולה 49 דולר.
נארס לא שולחים לארץ, אבל ניתן למצוא נארס בhqhair.com או ב strewberrynet.com.
הסט הזה לא נמצא באתרים הללו, אך ניתן לקנות כמובן את המוצרים בגודלם המלא בנפרד.

ומילים אחרונות באמת:
אני מאוד מרוצה מהסט הזה, אלו הם מוצרים ראשונים שלי של נארס ואני תמיד אוהבת לקנות סטים בשביל להתנסות במספר מוצרים לפני שאני קונה אותם בגודל מלא.
אני מודה שלא עשיתי יותר מידי חיפוש על הסט לפני שהזמנתי, ואולי אם הייתי עושה הייתי חושבת פעמיים אם להזמין או לא, כי לא ציפיתי שמוצר בגודל מוקטן יהיה עד כדי כך קטן.
סביר להניח שכן הייתי מזמינה רק בגלל הרצון להתנסות בסומק, בברונזר ובפריימר.

אם יש לכן שאלות על המוצרים ולא ציינתי את זה בפוסט אל תהססו לשאול.



4 תגובות:

  1. המוצר ביחידי שיש לי מנארס הוא....כמובן סומק -אורגזם. הוא מוצלח ביותר.

    לכן זה מותג שמסומן בוויש ליש כדי להגדיל את ה"אוסף ממנו".

    השבמחק
  2. אני בהחלט מתכוונת להגדיל את האוסף שלי של מוצרי נארס, את הפריימר אני מתכננת לקנות בגודל מלא
    וגם עפרונות עיניים שקראתי עליהם תגובות חיוביות...
    רק חבל שבאתר האירופאי המוצרים יקרים מבארה"ב ובנוסף יש משלוח..
    מה זה אומר - שאני חייבת להגיע לארה"ב בקרוב :)

    השבמחק
  3. פחות התחברתי לסט הזה, הגוונים שלו לא כ"כ עשו לי את זה. אבל הפריימר ממש מסקרן! ניסיתי עד היום את הפריימר של טו פייסד [שאהבתי מאוד] ואת זה של עפרה [שאהבתי פחות].
    אולי אני אנסה לחפש באיביי רק את הפריימר המוקטן שלהם...

    תודה על הסקירה :)

    השבמחק
  4. הפריימר מעולה!!!! באמת שהכי טוב שהיה לי אחרי הפיינטפוט של מאק.
    ולגבי הסט, כמו שציינתי, קניתי אותו כי היו שם 3 מוצרים שרציתי להתנסות בהם לפני שאני קונה או לא קונה את המוצר בגודל מלא, אז הוא היה הכי אטרקטיבי עבורי.
    אבל בהחלט יש להם סטים מאוד טובים

    השבמחק