יום שבת, 21 ביולי 2012

אוסף הבשמים שלי

שוב שלום לכן קוראות יקרות.
היום אני אשתף אתכן באוסף הבשמים שלי.
אבל קודם כל וידוי אישי קטן: כשאני אוהבת מוצר טיפוח כלשהו אני נוטה "להידבק" אליו ולהמשיך לקנות אותו. זה קורה לי עם הסטודיו פיקס פאודר של מאק שאני משתמשת בו מעל ל 6 שנים, קרה לי עם המויסטרקאבר של מאק שרק לפני שנתיים החלטתי להיגמל ולנסות קונסילרים חדשים, ובגזרת הבשמים זה היה לי עם SHE של ג'ורג'יו ארמאני.
בשנים האחרונות אני מנסה להיפתח קצת ולנסות קצת יותר ואני חושבת שהגעתי לאוסף בשמים די מכובד.
אז הנה הוא לפניכן:

אוסף הבשמים שלי

אני לא בטוחה עד כמה אני טובה בתיאור ריחות, אני אנסה, וכמובן אציין את התיאור של החברה את הבושם (רק שתדעו שזה מאוד קשה לתרגם תיאור של בושם מאנגלית לעברית אבל ניסיתי לעשות את הטוב ביותר)

LADY MILLION- pack rabanne

"ריח טרי, נקי, עצי וכמו צוף של פרחים, ריח עדין אך עדיין קיים. ניצוץ של תפוז מריר עם נגיעות פטל חושף את נשימתו הראשונה. פרץ של נרולי מגיע, אבל אז נשק קטלני של פריחת הדרים משכר גולש החוצה. המתיקות הנרקוטית שלה קוסמת ותופסת את תשומת הלב. לאחר מכן, עם הצטרפותם של יסמין וגרדניה, התערובת מרחפת למשהו חושני יותר, אך עדיין עדין. עכשיו, הפעימות האובססיביות של הפצ'ולי נכנסות למערכה, לפייס את הדבש עם מתיקות ממכרת ומפתה מאוד. אמבר מופיע כדי לעטוף את הכל. הבושם עוקב אחרי כל תנועה ומגדיש את הצדדים היפים ביותר."
וואו, בבושם הזה יש הרבה מרכיבים.
בגדול מאוד אומר שהבושם הזה מתוק, אז מי שלא אוהבת מתוקים שתתרחק.
הריח הדומיננטי המתוק מגיע מהדבש והפצ'ולי, אך יש בו נגיעות ברורות של הדרים (שזה מרכיב די משמעותי בבושם: תפוז מריר, נרולי (שמן המופק מפרחי תפוז) ופריחת הדרים.
בגלל שהבושם דומיננטי הוא מתאים יותר לערב ופחות לקלילות של היומיום.

GUESS SEDUCTIVE


"ניחוח זוהר עם תמציות פרחים וגוון עצי. סקסי ונוצץ. משתלב באופן מושלם עם העור ומעניק לו נשיות מפתה וייחודית"

גם הבושם הזה מתקתק, אך עדין הרבה יותר מקודמו. הניחוח העצי (woody) מורגש ומעדן את המתיקות.

בהחלט מתאים ליומיום ואפילו לקיץ.

HILFIGER WOMEN- tommy hilfiger


"hilfiger woman הוא עוצר נשימה פירותי פרחוני עם אשכוליות אדומות, ניצוץ מנדרינה, פטל עסיסי ועץ הדרי איטלקי (ברגמוט). שושנה מצרית מעמק הרומנטיות,  העושר של המגנוליה הורודה ויסמין מרוקאי. בראשם, שילוב של וניל  ועץ אלמוג. בעל ניצוץ של חום הפצ'ולי ושורש עשב אינדיאני".

בושם קליל מאוד וה go to  שלי לקיץ. חיפשתי בושם בעל ריח נקי וזה הבושם המושלם לתיאור הזה מבחינתי.
יש בו חמצמצות ומתיקות שמאזנות אחת את השנייה ואין דומיננטיות כלשהי.

BRONZE GODDESS - estֿee lauder


"ניחוח הסוגד לכל סנטימטר בך. ניחוח חושני, שטוף שמש, תערובת של עץ הדרים איטלקי (ברגמוט) ומדרינה, מקורר עם עלי כותרת של גרדניה טהיטי וקוקוס, מתחמם עם עץ אלמוג, אמבר ושורש עשב אינידיאני".

בושם מתקתק ומעלה מחשבות על חופשה בהוואי. הריח הדומיננטי ביותר הוא של הקוקוס, ובו הבעיה שלי איתו - אני מאוד אוהבת את הבושם הזה ויכולה לשבת כל היום ולהריח אותו. אך הריח של הקוקוס כל כך חזק שזה משגע אותי, הוא נתפס לי לבגדים בצורה כזו שחולצה שלבשתי במשך שעה חייבת ללכת לכביסה לפני שאלבש אותה שוב.
אבל כל מוצר שמכיל בתוכו קוקוס, הקוקוס יהיה מאוד דומיננטי.
ממליצה לדגום אותו וללכת איתו כמה שעות לפני שקונים אותו בגלל הריח החזק שלו.
את הבושם הזה קיבלתי במתנה מהבן זוג ולא יכלתי להחליף (כי זו המתנה הראשונה שהוא קנה לי ולא היה לי נעים), הוא טוב אבל לא בושם שהייתי קונה לעצמי.

 DELICIOUS NIGHT - DKNY



"ניחוח רומנטי, נשי ומושלם עבור דייט ראשון או מפגש אינטימי.
הניחוח משלב נגיעות ג'ינג'ר, שורש עשב אינדיאני, אמבר עם ארומה קלאסית של פטל שחור, אירוס סגול ויסמין. זהו ניחוח עדין שיביא לך מחמאות מהסובבים אותך. רססי את הבושם על נקודות הדופק שלך לריח מפתה שיימשך לאורך כל הערב".

הבושם הזה לא נמצא באתר של DKNY, לדעתי כבר אי אפשר להשיג אותו בחנויות אלא רק אונליין.
הבושם הראשון שלי אחרי הארמאני SHE.
אתן יכולות להסביר "ריח מפתה"? כי אני לא, אבל זה הריח שיש לבושם הזה.
אני חושבת שהאמבר מאוד דומיננטי בבושם ונותן לו את החושניות שבו.

הבושם ללא ספק מתאים לערב, ואני אכן המשתמשתי בו לדייט הראשון שלי עם הבן זוג (אבל לא בגלל תיאור הבושם, אלא כי זה היחיד שהיה לי :) )

CHRISTINA AGUILERA


לבושם הזה לא מצאתי תיאור מפתה ומעמיק כמו הבשמים האחרים, אלא פשוט המרכיבים שלו:
top note: סורבה פירות טרופים, טנג'רין וענבים שחורים.
heart note: אדמונית, יסמין ושזיף.
base note: אמבר, וניל ומושק.

עוד אחד מבשמי הקיץ שלי. ריח של פירות הדר, שמגיע מהטנג'רין מאוד בולט מעורבב עם ריח מתקתק של וניל ומושק.
אני עדיין מתלבטת אם לקנות את הגרסה הרגילה שלו (לי יש מוקטנת), אך ורק כי יש לי די הרבה בשמים.

VIVA LA JUICY- juicy couture


"יחי ריח הקוטור! עם נגיעות של פירות יער, מנדרינה עסיסית המתמזגת בעדינות עם יערה, גרדניה ויסמין. מבסס את הכל הם הגוונים החמים של אמבר, קרמל, וניל, עץ אלמוג ופרלין"

אני מודה - הצורה החיצונית של הבקבוק היא שמשכה אותי להריח אותו.
הריח מתוק עם ניצוץ הדרי.
מתאים מאוד ליומיום והן לשעות הערב.
לדעתי זהו הבושם העדין ביותר מקולקציית הבשמים של juicy couture.

BEBE- bebe


גם את הבושם הזה לא מצאתי באתר של BEBE, ואין לי מושג אם עדיין ניתן להשיג אותו בחנויות.
שלי נקנה בדיוטי-פרי בארץ לפני למעלה משנתיים.
ניחוח הבושם מורכב מ:
top note: מנגו עסיסי, אפונה מתוקה ופקעת (tuberose).
heart note: יסמין שחור ופריחת הורד.
base note: עץ אלמוג, מושק ועץ הארז.

גם אחרי למעלה משנתיים שיש לי את הבושם הזה אני לא מצליחה להחליט אם הוא יותר של קיץ או חורף, אז אני משתמשת בו כל השנה.
המתיקות של המושק והמנגו בהחלט מורגשת אך בשילוב של ריח נקי ומרענן שכנראה מגיע מעץ האלמוג ועץ הארז.
בושם קליל שלדעתי כל אחת (כמעט) תתחבר אליו ואל אחד ממרכיביו.

ואחרון חביב.... תופים בבקשה!!!!!

COCO MADEMOISELLE - chanel


"סקסי ובעל ניחוח אוריינטלי מרענן המזכיר את הרוח הבלתי נראית של קוקו שאנל הצעירה".
top note: עץ הדרים איטלקי (ברגמוט), תפוז ואשכולית.
heart note: יסמין, עלי כותרת של ורדים וליצ'י.
base note: פצ'ולי, שורש עשב אינדיאני, וניל ומושק.

ה - בושם הכי מושלם שהיה לי.
אני לא מרגישה ריח אחד יותר דומיננטי מהשני, כולם פשוט הרמוניים יחדיו.
מתאים גם ליום וגם לערב.
אין לי ספק שעל אף מחירו אני ארכוש אותו בשנית ובשלישית..
האם אני מפתחת התמכרות חדשה??? יש מצב!!!


אני יודעת שתיאור של ריח הוא מאוד קשה, וכמו ששמתן לב, ישנם מרכיבים שחוזרים על עצמם בכל הבשמים שברשותי, ויופיעו כמעט בכל בושם שקיים.
אם הייתי צריכה לבחור רק אחד אז בלי שום ספק זה ה coco mademoiselle
ובמקום השני הhilfiger women

עצתי הטובה ביותר - לכו להריח את הבושם ותנסו אותו עליכן לפני שאתן קונות אותו.
בושם שיריח עליי בצורה מסויימת יריח על מישהי אחרת מאוד שונה!



16 תגובות:

  1. אוסף מגוון אין ספק. יש לי כמה משותפים איתך.

    בד"כ אני מריחה בושם, משפריצה עלי, נשארת איתו לכל שארית היום כדי לראות איך הוא מתפתח ומה העמידות עלי.

    LADY MILLION - הרחתי, קניתי ולקחתי הביתה בלי להסס, התאים לי הקנקן ואהבת את הריח שעמיד עלי לכל היום.

    BRONZE GODDESS - כתבת כאליו המילים יוצאות מפי. קיבלתי אותו מתנה מחברה שחזרה מחו"ל, הבקבוק באמת מלהיב אבל קוקוס ואני זה לא, נתתי אותו לאמא שנהנתה ממנו.

    DELICIOUS NIGHT - היחיד מסדרת "התפוחים" שאהבתי, מן הסתם בדיוק בגלל התכונות שתיארת, חושני ומתאים לערב

    CHRISTINA AGUILERA - רחרתחי, אהבתי את הריח, אבל יש לו ריח שנמאס די מהר ודומיננטי טיפה יותר מידי, בסוף לא הלך איתי הביתה - מה שכן המבצעים שהיו עליו היו מעולים וכמה מחבורתי לעבודה קנו אותו בגללי/בזכותי.

    השבמחק
  2. גם אני משתדלת להסתובב עם הבושם כמה שעות לפני שאני קונה, זה מה שקרה לי עם ההילפיגר: בניתי על ״קול ווטר״ של דבידוף בגלל הריח הנקי שיש לו והוא פשוט לא הריח טוב עליי, אז חיפשתי בושם שאריזות נקייה, כחולה וראיתי את ההילפיגר, שמתי טיילתי קצת בעיר וחזרתי לקנות. הבאסה עם בשמים שללא מבצעים יש כאלה שמגיעים למחירים מאוד גבוהים. בגלל זה אני משתדלת לקנות בדיוטי פרי או במבצעי חגים

    השבמחק
  3. בישום זה הובי וותיק שלי ואחד התחומים בעולם הביוטי שהכניס אותי לכל ההתעסקות הזאת, למרות שאני כמעט ולא כותבת עליו.
    אני אוספת בקבוקי בושם ריקים כבר שנים ולפיכך מחליפה כל הזמן את הבשמים שאני משתמשת בהם כדי לתרום לאוסף (וגם כי אני לא טיפוס של ריח קבוע). חוץ מזה אני גם משנוררת בקבוקי בושם ריקים מכל הסובבים אותי D-:
    אני אוהבת את הבושם של ג'וסי אבל דווקא לבשמים של שאנל אני פחות מתחברת. הם מריחים לי נורא "מבוגרים"

    השבמחק
  4. גם אני חושבת כמוך על הבשמים של שאנל אבל יש משהו במדמואזל שפשוט כבש אותי. ולגבי האוסף בקבוקים, אני לא כל כך זוכרת איך זה בארץ, אבל בהולנד מאוד מקובל לקנות בשמים מיניאטורות, ואז אפשר לאסוף ככה המון בשמים שונים בלי הצורך לשלם על כל אחד מאות שקלים

    השבמחק
  5. מעוניין לקנות אוספים של בשמים בכמויות או בודדים מכל שנה בכל מצב
    050-8676077 קובי

    השבמחק
  6. יש לי אוסף של בשמים שאני רוצה למכור יותר מ1300 בשמים חלקם יקרים מאוד אם מספר . אני רוצה למכור הכל ביחד אם אפשרי. 0504082155 ברכה

    השבמחק
  7. יש לי אוסף של בשמים שאני רוצה למכור יותר מ1300 בשמים חלקם יקרים מאוד אם מספר . אני רוצה למכור הכל ביחד אם אפשרי. 0504082155 ברכה

    השבמחק