יום שלישי, 12 ביוני 2012

מה לקחתי איתי לחופשה?

אתמול חזרתי מסופ"ש בארץ.
כאשר ארזתי (ביום של בטיסה) החלטתי שאני לוקחת את המינימום האפשרי מבחינת טיפוח ואיפור, כי לא רציתי לסחוב כל-כך הרבה וגם לרוב אני לא משתמשת בכל מה שאני מביאה איתי.
מצד שני, שגרת הטיפוח שלי השתנתה מאוד בחצי שנה האחרונה, ולטובה, ולא רציתי לחרוג ממנה.
אז יצא שבסופו של דבר לקחתי קצת הרבה, אבל אני ממש לא מתחרטת (כמעט).

טיפוח:

את כל מוצרי הטיפוח שמתי בתיק איפור של לנקום שקיבלתי במתנה מעל סכום מסויים בחנות קוסמטיקה בהולנד.
ולמוצרים:
מסיר איפור נלקח כי אחותי ואמא שלי משתמשות בעיקר במגבונים, ואני לא אוהבת, לכן החלטתי להביא איתי מסיר איפור. זה שנבחר קיבלתי במתנה. מדובר במסיר איפור דו-פאוזי של לנקום
 bi - facil. הוא מסיר איפור מעולה, לא שומני, השתמשתי בו 3 פעמים ועוד נשאר לי לפחות לעוד שימוש אחד, אז זו כמות שמתאימה לחופשה קצרה.

תרחיץ פנים: גם הוא של לנקום  gel eclat - clarifying cleanser pearly foamֿ. קצף פנים שאני משתמשת בו בוקר וערב, הוא נותן תחושה מאוד רעננה ונקייה.

במי פנים אני משתמשת לאחר שאני רוחצת את הפנים לניקוי סופי. המוצר שאני משתמשת בו כרגע הוא tonique eclat - clarifying exfoliating toner של לנקום. לא לקחתי את כל הבקבוק, אלא העברתי לבקבוק פלסטיק קטן.

סרום: בד"כ אני משתמשת ב visionnaire של לנקום, אך לא רציתי לקחת את המוצר המלא (ושכחתי שיש לי כמה דוגמיות שלו), אז נלקח הסרום genifique שאותו קיבלתי יחד עם התיק שבתמונה.
אין לי דעה לגבי המוצר, בחופשה זו פעם ראשונה שהשתמשתי במוצר.

קרם עיניים: intensive eye repair של דרמאלוג'יקה.

קרם פנים ללילה: בד"כ אני משתמשת בtime zone night של אסתי לאודר, אבל גם כאן, כמו בסרום, לא רציתי לקחת את המוצר המלא, אז לקחתי את ginifique - youth activationg cream של לנקום, ואני מניחה שניחשתן, גם אותו קיבלתי יחד עם התיק המצולם.

קרם פנים ליום: oil control lotion של מאק. לחות קלילה לפנים, והתאימה לי מאוד לחום הישראלי.

בוקר וערב עשיתי את אותה רוטינת ניקוי וטיפוח, שאת קרם הפנים שיניתי בהתאם לחלק של היום, ובקרם עיניים השתמשתי רק בערב לפני שהלכתי לישון.

יצא ממש במקרה שרוב המוצרים שלי הם של לנקום, וזה ממש לא בכוונה, אני פשוט מנסה ומשנה בשביל להגיע למוצרים שאני הכי אוהבת.
חלק מהמוצרים שצויינו כאן ירכשו בשנית וחלקם לא.

איפור:




בגזרת האיפור ניסיתי לקחת כמה שפחות. מניסיונות עבר, גיליתי שאני כמעט ולא מתאפרת בארץ, והבטחתי לעצמי שהפעם אני לוקחת את המינימום הנדרש.
אז כמובן שלקחתי קצת יותר מידי כי התאפרתי בסך הכל פעמיים (ארוחת שישי + יומולדת בדאנס-בר ולברית של אחיין שלי שזו הסיבה שבגללה הגעתי לארץ).

אז מה בתמונה:
3 פלטות של אינגלוט - פלטת צלליות, רובן מבחינתי הן למראה טבעי וקליל, פלטת סמקים ופלטת קוסילרים וגבות.
מיני דוגמית של הפריימר לעיניים של נארס, שקיבלתי במארז ליומולדת (פוסט בקרוב).
touche éclat של ysl
ג'ל לגבות של אנסטסיה כי הוא מושלם!!!
סטודיו פיקס פאודר של מאק, שלדעתי נמצא בכל פוסט של עד עכשיו וימשיך להופיע, ותכלס, אין כמוהו בשביל האקלים הישראלי.
ROUGE PUR COUTURE VERNIS של ysl בגןן 12.

המברשות:
קבוקי של ברברי בשביל הסטודיו פיקס.
f40 של סיגמא לקונטור.
נמעכת לה שם אחרי המברשת של סיגמא ה 217 של מאק.
מברשת סומק 24ss של אינגלוט.
deluxe crease brush של סמנתה צ'אפמן.
239 של מאק.
266 של מאק.

למסקרה השתמשתי באחת של אחותי, וכמו שבד"כ אני עושה גם השתמשתי באיפור שלה (צלליות וסמקים) וקצת הצטערתי שלקחתי את כל הפלטות של אינגלוט.

בעקבות הסופ"ש הזה אני שוקלת לקנות לי פלטה קטנה של z-palette  ולשים שם את המוצרים שאני חושבת שיהיו לי הכי שימושיים.

אם מישהי מעוניינת בביקורת או חוות דעת על אחד מהמוצרים המוזכרים, אל תהססו לבקש.

מאחלת לכולנו הרבה הרבה חופשות, ואני מחכה כבר לחופשה הבאה!!!



10 תגובות:

  1. כל הכבוד על האריזה המינימלית! הצלחת לשמור על מעט אריזות אבל הרבה מוצרים, בעיקר בזכות הפלטות באיפור. ביום יום אני לא אוהבת פלטות, אבל אין ספק שלנסיעות זה מאד נוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אכן מאוד נוח, אני רק חושבת שבפעם הבאה, אני אבחר 2-3 צלליות, כי באמת שזה היה לי יותר מידי, מצד שני נסעתי רק ל4 ימים :)
      ואני תמיד טוענת בכל פעם שאני נוסעת לחופשה או באים לביקור אצלי, אם אין או נגמר תמיד אפשר לקנות חדש :)

      מחק
  2. איזה יופי של מוצרים! את מה שאין לי הוספתי לוויש ליסט כי לגמרי עשית לי חשק.
    נעים מאוד להכיר ובהצלחה! ההתחלה מבטיחה ללא ספק :)
    שרית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      מעניין אותי איזה מוצרים נכנסו לוויש-ליסט שלך?

      מחק
  3. חמודית!!!!
    ארזת היטב איך בא לי חופשה....
    יש לי גם את הקרמים הקטנים של ג'ניפיק:העגול הוא קרם לחות וזה עם הטפטפת הוא סרום נכון?קצת התלבטתי

    השבמחק
  4. אמת אמרת - העגול זה הלחות והטפטפת זה הסרום.
    מאוד נהניתי מהם בחופשה ואני אפילו שוקלת לרכוש אותם כשייסתיימו המוצרים הנוכחים שאני משתמשת בהם.
    ולגבי חופשה - קחי לך כמה ימים חופש... תשקיעי בעצמך ותתפנקי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אולי טסה לרומניה הלוואי!!!!
      הגניפיק יקרים :(

      מחק
  5. מה המחיר שלהם בדיוטי אצלנו?
    ואולי תמצאי את זה ברומניה במחיר זול..
    כן זה עולה 70 יורו (לא דיוטי פרי) ואם תרצי שאקנה לך תגידי לי, יש לי כאן הנחה באיזה חנות ועד 8.7 אני יכולה לקנותאת זה ב 56 יורו

    השבמחק