יום שני, 20 באוגוסט 2012

ROUGE PUR COUTURE VERNIS A' LE'VRES GLOSSY STAIN - YSL

או בקיצור הליפ-סטיין של YSL.
אני לא חושבת שיש אחת שלא שמעה / ראתה / ניסתה את הליפסטיינים של YSL.
מדובר באחד הדברים הכי מדוברים בבלוגספריית היופי הישראלית בערך מאז סוף מרץ - תחילת אפריל.
מדובר, כמו שאתן מבינות, במוצר שפתיים שאמור להכתים אותן ועקב כך להישאר לאורך זמן.
על המוצר עצמו נכתב לא מעט ורציתי לעשות פוסט קצת שונה: התהליך של הסטיין לאורך היום.

הגוון הנבחר הוא גוון 12 - corail fauve וצבעו אכן קורלי. (במציאות יש לו נטייה יותר לכיוון הורוד אם כי בתמונה הוא נראה יותר כתמתם)

corail fauve - 12
ההנחה של הסטיין נעשתה בשעה 7:00 בבוקר

7:00 בבוקר
רכיבה של 15 דקות על האופניים לתחנת הרכבת, נסיעה קצרה לעבודה והשעה כבר 8:15

8:15

אין שינוי, הסטיין נראה כשהיה בזמן ההנחה, בולט בעיקר הברק שלו.


ארוחת בוקר - סנדווביץ ושתייה, השעה 8:30

8:30, אחרי אוכל ושתייה
והברק שהיה נעלם. הצבע עדיין נשאר על השפתיים.


12:00 - סנדוויץ מספר 2 (בין לבין אני שותה מים מתוך בקבוק)

12:00 - סנדוויץ מספר 2
פה כבר ממש אפשר לראות שהצבע מתחיל להיעלם.
רואים גוון על השפתיים, אבל הוא יותר מזכיר ארטיק או סוכריה שהצבע שלהם השאירו כתם.

14:00 - כבר אין עם מי לדבר

14:00 - כבר אין עם מי לדבר
אי אפשר להגיד שזה ירד לחלוטין - זה לא הצבע של השפתיים שלי, אבל אפשר להגיד שהסטיין עשה את עבודתו נאמנה עד השעה הזו, ואח"כ זה סתם היה נראה כאילו שמתי משהו על השפתיים ולא חידשתי אותו.


בסך הכל אני מאוד אוהבת את הסטיין הזה.
בתור מישהי שלא חובבת גלוסים, אהבתי למצוא מוצר שיש בו את הברק של הגלוס אך הוא לא דביק כמוהו.
שתי נקודות חשובות שכדאי שתדעו:
1. יש לו ריח בישום, אז מי שלא אוהבת ריחות בישום במוצרי הקוסמטיקה שלה, זה לא המוצר בשבילה.
2. יש בו דביקות שהיא שונה משל גלוס רגיל שקצת מציקה לי. זה מגיע בערך אחרי שעה-שעתיים שהמוצר על השפתיים. זה מרגיש כאילו החזקתי קצה של סלוטייפ בפה ונשאר לי הדבק על השפתיים. מכירות את ההרגשה?

האם אקנה אותו שוב?
אני קניתי אותו במבצע שהיה באפריל בחודש אפריל, שהיה 50% הנחה על מוצרי שפתיים (או שאולי זה היה 1+1?), בכל מקרה, קניתי שניים במחיר של אחד.
אני לא חושבת שאני אשלם 180 ש"ח על מוצר בודד.
במידה והוא יהיה במבצע, אז כן, אקנה אותו שוב.
(לידע כללי: בדיוטי פרי בהולנד הסטיין עולה 25 יורו, לא יודעת כמה עולה בחנויות רגילות).




9 תגובות:

  1. אחד המוצרים האהובים עליי השנה ובצדק! זוממת על הגוון הזה כבר הרבה זמן...

    השבמחק
  2. מעניין אותי לנסות את הגוונים הכהים יותר שיתאימו לחורף.
    והגוון הזה הוא ה-גוון לקיץ... הוא פשוט נראה טוב עם הכל

    השבמחק
  3. האמת שהתמונות די כהות ולא כל כך ברור מה הולך עם הסטיין..

    השבמחק
  4. בכל זאת זה צילום מהפלאפון.
    אבל בעיקר מה שניסיתי להראות זה את הדהייה שלו לאורך היום ונראה לי שרואים את זה., לא?

    השבמחק
  5. אהבתי את הרעיון אבל הייתי ממליצה לצלם מזוית שהפנים שלך הם אל השמש , ככה לא תיווצר החשכה ונוכל לראות בידיוק מה קרה לו :)

    השבמחק
  6. תודה על ההמלצה... אני תמעד מנסה זוויות שונות,
    אני בטוחה שמצידנו אלמד מהי הזווית הנכונה ביותר...
    מבטיחה להשתפר ;)

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. אהבתי את הסקירה - דיווח עמידות לאורך שעות השהייה/דהייה על השפתיים. עם הליפסטיין היו לי יחסי משיכה/דחיה ארוכים. הקנקן מהמם, אך לא ממש התחברתי לרעיון של ה"הכתמה". בכל זאת הלכתי לדגום אותו. לא כל יום יש 1+1 או 50% על YSL היוקרתי. אהבתי את גוונים 10-15 כי הם מלאי נוכחות, התגברתי על היצר, כי לפעמים צריך להחליט לפי מה שיש בתוך הקנקן (בד"כ הקנקן מתגבר אצלי ) אז אני בין היחידות שאין לה אחד כזה (עדיין?!)

    השבמחק
  9. יש מצב שאת בין היחידות ;)
    אין ספק שגם אצלי הקנקן משך את עיני.
    אני ממש לא בחורה של מוצרי שפתיים, ומשהו בו עשה לי את זה...
    וכמו שרשמתי, אם לא היה את המבצע לא הייתי קונה, אבל בשביל מחיר כזה, גם אני נפלתי לרצון שיהיה לי עוד מוצר של חברת יוקרה...

    השבמחק