יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

FOTD 22/12/2013 (איפור היום)

כשהטמפרטורות מתחילות לצנוח זה עושה לי חשק לשחק קצת עם צבעים.
עשיתי חיפוש מהיר (ב 6:15 בבוקר) במגירת הצלליות שלי וידי דגה את אחת הצלליות היותר יפות שקיימות (לדעתי כמובן) ואני לא מבינה איך לא רכשתי אותה לפני (יש לי אותה בערך כשנה).
מדובר בamber lights של MAC.



ואלו המוצרים שהשתמשתי בהם לאיפור היום:



פנים:
מייקאפ - האחד והיחיד studio fix powder plus foundation בגוון nc20
טוש הארה (מתחת לעיניים) - prep + prime highlighter בגוון radiant rose
קיבוע הטוש - translucent loose powder של inglot
סומק - של inglot  - זה אחד משני הקיצוניים, ות'אמת שזה חומר שנשאר על המברשת מערב לפני, לא הוספתי עוד…
ברונזר / קונטור - soleil tan de chanel - אני לא באמת צריכה להציג את המוצר, נכון?
הוא היה בוויש-ליסט שלי המון המון זמן, וקניתי אותו לא כי אני צריכה אלא כי אני רוצה (כמו כמעט כל המוצרים שלי).
הארה - forever marilyn beauty powder מקולקצייה מוגלבת של MAC (על חווית הקנייה שלי את הקולקצייה תוכלו לקרוא כאן)

עיניים:
פריימר לעיניים - smudge proof eyeshadow base של NARS - אני בטחה שציינתיי זאת בעבר, אבל זהו הפריימר לעיניים הכי טוב שהיה לי, והיו לי את כל המוכרים למיניהם.
צללית על כל העפעף - amber lights של MAC ( סווטש )
צללית בעצם הגבה - 111R - rainbow eyeshadow של inglot * בנוסף מה שנשאר על המברשת של ההיילייטר של מרילין שמתי על עצם הגבה, ולכן זה מעט שימרי ולא מאט כמו הצללית.
עיפרון בקן המים התחתון - עיפרון עיניים שחור של physicians fourmola בגוון smoky eyes
מסקרה - hypnose doll lashes של Lancome, אצלי בגרסה שיצאה בקולקצייה מוגבלת בשיתוף Alber Elbaz ( לדעתי עדיין אפשר למצוא את הקולקצייה בדוכנים של לנקום).
גבות - brow sculpting pencil - soft brunette של Hourglass

שפתיים:
memento של OCC - הוא הגיע בסט שמצאתי בספורה, שכבר לא קיים שם.
סווטשים אתם יכולים לראות כאן


מברשות:

למייקאפ - מברשת קבוקי של BURBERRY
לקיבוע טוש ההראה - setting brush של real Techniques
לסומק - מברשת 109 של MAC
לקונטור - contour brush (חלק מהסט הזה) של real Technique
להיילייטר - pointed foundation brush גם כן של real Technique וגם היא מהסט core collection
לצללית על כל העפעף - מברשת ss239 של sigma (לדעתי המספר שלה עכשיו הוא E55)
לצללית על עצם הגבה - מברשת של coastal scents, שלי היא מלפני למעלה מ5 שנים, ואני לא רואה משהו דומה לה באתר אבל היא מזכירה את 227 של MAC
לטשטוש - 222 של MAC - שאני לא מוצאת באתר שלהם - האם היא יצאה מהקולקציה????
לשפתיים - המברשת שהגיעה עם הסט של ה LIP TARS

אז זהו, הנה לכן איפור קליל ביותר של 10-15 דקות גג.
אני ממליצה לכל אחת, לא משנה צבע העיניים שלה, לשים את היד על הצללית של מאק.
היא פשוט מוציאה החוצה כל צבע עיניים.
היא בעלת נוכחות ולא דרמטית או קיצונית מידי.

מה דעתכן???

תגובה 1: