יום שישי, 28 בפברואר 2014

מועדפי פברואר - בסימן של פעם

מזמן לא כתבתי פוסט על מועדפי החודש.
יש לי את המוצרים הקבועים שלי שאני משתמשת בהם, וצלליות ומוצרי שפתיים אני משנה כמעט בכל איפור.
החודש, החלטתי שאני לא קונה שום מוצר איפור או טיפוח והולכת להשתמש בדברים ישנים או אפילו די חדשים ששכחתי מקיומם.


KORRES LIP BUTTER - WILD ROSE


KORRES הינה חברת יופי וטיפוח שמוצריה מבוססים על חומרים טבעיים בלבד.
ג׳ורג׳ קורס החל לעבוד בזמן לימודיו, בבית מקרחת הומאופתי באתונה ב1988, וב 1996 הקים את חברת KORRES באותו בית המרקחת.
הפילוסופיה של החברה היא לעשות את השינוי והמעבר לשימוש במוצרים טבעיים ואיכותיים באופן יומיומי.

ה LIP BUTTER - WILD ROSE עשיר בשמן ורד הבר, שחלק מתכונותיו הן ריפוי, ליחוך וריכוך.
כמו כן, השמן יוצר שכבת מגן המסייע להתחדשות התאים ולשיפור מראה העור.
הוא עשיר בויטמין C שעוזר לשיפור ותיקון הופעתם של קמטים ופיגמנטציה של העור.

את ה wild rose אני אוהבת במיוחד בעיקר בגלל הריח שלו, אני מאוד אוהבת ריח של ורדים, והצבע הזה שנראה כאילו אכלתי ארטיק דובדבן של פעם.

לא השתמשתי במוצרים אחרים של החברה, האם מישהי התנסתה ויכולה להמליץ?


Tarte - LipSurgence skintuitive lip tint


ליפטינט בעל נוסחה מיוחדת המגיב לרמת החומציות של העור וכך לכל אחת יש גוון מיוחד משלה.
בגלל נוסחת ה skintuitive מתקבל גוון ורוד המתאים לכל אחת.
בדומה לרוב המוצרים של Tarte, גם המוצר הזה הוא בעל עמידות גבוהה. אני שמה אותו בד״כ ב 8 בבוקר וב 14:00 עדיין רואים אותו.
הדהייה שלו אחידה, מה שאומר שלא חייבים לתקן ולהוסיף במהלך היום.

אז המוצר הזה לא ישן וגם לא שכחתי ממנו, אבל הוא שוכן לו בכיס של הג׳קט שלי שנמצא בעבודה, וכך כמעט כל יום הוא נח על השפתיים שלי.
הצבע שהנוצר על השפתיים שלי הוא ורוד בוהק שבחיים לא חשבתי שאשים, אבל יש משהו ממכר בצבע הזה, שברגע שהעזת בפעם הראשונה, הדרך לעוד ליפסטיקים ורודים קצרה בהחלט.


L'OCCITANE - shea butter hand cream


אני ומודה ומתוודה - אני לא אוהבת קרם ידיים. זה אפילו יותר מלא אוהבת, אבל אני לא רוצה להגיד שונאת.
לא אוהבת את התחושה שיש לי שכבה שומנית על הידיים, פשוט לא אוהבת.
מה לעשות שהחורף באירופה הוא קר, והידיים סובלות מזה מאוד.
לא היתה ברירה ואחרי שנהיו לי חתכים קטנים בכפות הידיים בגלל הקור, הייתי חייבת לקנות קרם שירפה את זה.
שמעתי רבות על חברת L'OCCITANE  בעבר אך לא ניסיתי את מוצריהם, והחלטתי לקחת את הצ׳אנס ולנסות את קרם הידיים שלהם.
קרם הידיים מכיל 20% חמאת שיאה יחד עם דבש, תמציות שקדים ושמן קוקוס הם חודרים לעור, מלחחים אותו ומגנים עליו.
אין שום תחושת שומניות לאחר ששמים את הקרם, הוא באמת נספג מהר והידיים מרגישות חלקות ואין זכר לפצעים ואדמומיות שהיו לי על הידיים.
הריח שלו מאוד טוב, מעין ריח נקי, מזכיר לי את הקרם טיטולים של הבת שלי :).
אני ממליצה בחום!!!! 
קניתי אותו בסט יחד עם הקרם רגליים שהוא גם הצלחה!

לכן יש מוצרים מומלצים שלהם?



שני בשמים שכל-כך רחוקים אחד מהשני בריח שלהם, אבל הם היו הדומיננטים החודש:


 Tommy Hilfiger - HILFIGER WOMEN

"hilfiger woman הוא עוצר נשימה פירותי פרחוני עם אשכוליות אדומות, ניצוץ מנדרינהפטל עסיסי ועץ הדרי איטלקי (ברגמוט)שושנה מצרית מעמק הרומנטיות,  העושר של המגנוליה הורודה ויסמין מרוקאי. בראשם, שילוב של וניל  ועץ אלמוג. בעל ניצוץ של חום הפצ'ולי ושורש עשב אינדיאני" (תיאור הבושם ע״י החברה).

בושם קליל מאוד ובעיקרון הוא ה go to  שלי לקיץ. חיפשתי בושם בעל ריח נקי וזה הבושם המושלם לתיאור הזה מבחינתי.
יש בו חמצמצות ומתיקות שמאזנות אחת את השנייה ואין דומיננטיות כלשהי.




Juicy Couture - VIVA LA JUICY


"יחי ריח הקוטור! עם נגיעות של פירות יערמנדרינה עסיסית המתמזגת בעדינות עם יערה, גרדניה ויסמין. מבסס את הכל הם הגוונים החמים של אמברקרמלונילעץ אלמוג ופרלין" (תיאור הבושם ע״ החברה).

אני מודה - הצורה החיצונית של הבקבוק היא שמשכה אותי להריח אותו.
הריח מתוק עם ניצוץ הדרי.
מתאים מאוד ליומיום והן לשעות הערב.
לדעתי זהו הבושם העדין ביותר מקולקציית הבשמים של juicy couture.


אלו הם היו המוצרים שהשתמשתי בהם החודש.
מה היו שלכן?

אני יוצאת לחופשה קצרה של שבועיים, אולי אצליח לכתוב במהלך החופשה, אף פעם לא ניסיתי לכתוב פוסט עם האייפד, ואם לא אז נתראה כאחזור.

ביי לבינתיים :)

2 תגובות:

  1. אחלה המלצות, האמת שלא יצא לי להשתמש באף אחד מהמוצרים האלו...
    חייבת לציין שהמחסור בתמונות בפוסט די הפריע לי, שתדעי להבא... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה.
      יודעת לגביי התמונות
      רציתי להעלות פוסט לפני שאני יוצאת לחופשה, ובגלל הילדה היה לי קשה לצלם במהלך היום.
      אני כותבת בד״כ בערב כשהיא ישנה, ובשביל לצלם אני צריכה שעוד מישהו יהיה איתי בבית.
      אבל בהחלט מקבלת את הביקורת :)

      מחק