יום ראשון, 1 ביוני 2014

ליפסטיק, ליפסטיין, ליפגלוס, ליפסקראב....על אובסיית מוצרי השפתיים שלי!

היי לכן שוב,

שנייה לפני שהפוסט מתחיל, רק אספר לכן שעידכנתי את הפוסט הקודם שלי "יומני הנסיכה״
והוספתי את המחירים של המוצרים.
אז זה הפך לסוג של ״כמה שוות הפנים שלי״ (של נטי לוין) עם טאג מוצרי היוקרה...


לאחרונה פיתחתי לי אובססיה חדשה - מוצרי שפתיים.
בעבר, כשרק התחלתי עם איפור, זה היה הדבר שהכי פחות היה לי אכפת ממנו.
ממש לא אהבתי שיש לי משהו על השפתיים ועוד יותר לא אהבתי לדאוג לחדש אותו מידי פעם.
אז השקעתי המון בבסיס ובמוצרי עיניים ואת מוצרי השפתיים זנחתי, והייתי בעלים גאים של ליפסטיק אחד או שניים.
לא יודעת מה קרה לאחרונה אבל אוסף מוצרי השפתיים שלי רק הולך וגודל, ולא נראה לי שאני בדרך לעצור אותו.
במהלך עוד ערב של צפייה בסרטוני יוטיוב, מצאתי את הTAG הבא:

Lip Product Addict TAG

וחשבתי לעצמי ״היי, למה לא לכתוב על זה פוסט..?״

אז הנה המוצרים שלי:

1. מהו המוצר הטיפולי האהוב עלייך?




אז גם אני נכנסתי לכל היסטריית מוצרי Bite Beauty
וקניתי את המסיכת שפתיים שלהם שעשוייה מצמח האגבה.
החומר מאוד מאוד סמיך וטיפה קטנטנה ממנו עושה נפלאות לשפתיים.
אני שמה בלילה לפני השינה, ובבוקר השפתיים שלי עדיין מלוחחות.
עוד מוצר שאני אוהבת ויותר נחמד עבור הכיס שלנו הוא חמאת השפתיים של KORRES.
הוא קיים במספר גוונים, אני משתמשת בלילה ב jasmine ומקבלת תוצאות דומות לאלו של ה bite.
השפתיים לחות  וחלקות.

2. מהו המוצר האדום שהכי מושך את תשומת הלב?



OOC LIP TAR בגוון NSFW.
מתואר כאדום ארגמן עמוק ועשיר.
אני יותר מתחברת לאדומים האלו, ואפילו אלו שהולכים לכיוון הבורדו מאשר אדום-כתום.

3. מוצר השפתיים היוקרתי VS מוצר שפתיים מהפארמים?




lip gel של MARC JACOBS בגוון ROLE PLAY.
בסווטץ׳ ובאריזה הוא נראה טיפה חום, אבל על השפתיים הוא נהייה טיפה ורדרד. מתואר ע״י החברה כ dusty rose.
Jast Bitten Kissable של REVLON בגוון 030 - משהו באמצע שבין ורוד לסגול. למי שמפחדת מצבעים בוהקים, ה balm stain הם אלטרנטיבה מצויינת כי הם מעט שקפקפים.

4. הליספטיק הטוב ביותר מ MAC?
כואב לי לכתוב את זה, אבל את הליפסטיק שאני הכי הכי אוהבת ממאק איבדתי כבר פעמיים.
הפעם הראשונה, זרקתי אותו בטעות לשקית האשפה בדיוק אחרי שהוצאנו אותה מהפח בדרך לזבל.
חיפושים בחלקה העליון של השקית לא הניבו תוצאות, והנחמה היחידה היתה שקיבלתי אותו במסגרת  back to mac...
אז קניתי לי חדש, והפלא ופלא, אין לי שמץ של מושג איפה הוא!!!! הפכתי את הבית ואני לא מוצאת. יש לי הרגשה שהשארתי אותו בארץ, מזל שיש לי ביקור מתוכנן בקרוב, אני מקווה שאמצא אותו...
אה.. רגע, בכלל לא רשמתי לכן איזה גוון זה.......
........
..........
 SYRUP
הליפסטקי הראשון שלי ממאק והכי יפה שיכול להיות.

גוון נוסף שאני אוהבת הוא LUSTERING



5. מהו מוצר השפתיים המאכזב ביותר?



יום אחד החלטתי שבא לי ליפגלוס אדום. אני בד״כ לא חובבת ליפסגלוסים, אבל אחרי שראיתי את אחד מהחברות שלי עם ליפגלוס אדום מבריק ויפייפיה התחשק לי גם.
אז קניתי את הליפגלוס של MAKE UP FOREVER מסדרת LAB SHINE.
מממממ משהו שם לא עבד לי.
הצבע הוא יותר לכיוון האדום-כתום, אז שקניתי אותו עוד לא ידעתי שאני פחות מתחברת לגוון הזה של אדום.
האפליקטור שלו הוא מברשת דקה, ואני מרגישה שהיא עושה עבודה פחות טובה מהאפליקטורים הרגילים.
הליפגלוס לא נמרח בצורה אחידה וכשהוא דוהה מהשפתיים, הוא גם דוהה לא אחיד.
ובגלל שהאפליקטור הוא מברשת, כל פעם שהנחתי שכבה נוספת, המברשת מרחה את השכבה שהיתה כבר קיימת והזיזה את כל הגלוס מצד לצד.


6. עפרון שפתיים - כן או לא? 
בעיקרון לא. בעיקר כי אני שוכחת מזה.
אלא אם כן אני צריכה שהאודם ישאר כמה שיותר זמן / שמה גוונים עם נוכחות כמו אדום, סגול, בורדו..
ככה ברגיל אני לא שמה.
קניתי לאחרונה עיפרון שפתיים שקוף, כי שמעתי שזה עושה נפלאות לליפסטיקים שנוטים ״לנזול״ מהשפתיים. עוד לא יצאתי לנסות..

7. הליפגלוס הטוב ביותר?



אז שוב, כחלק שהשיגעון שלי עם המוצרים של Bite Beauty
הזמנתי מספורה את ה LIP GLOSS LIBRARY שלהם.
מדובר ב 12 גוונים של ליפגלוס בגודל מוקטן, וחשבתי שזו אחלה דרך להתנסות הן במוצר עצמו והן במגוון הגוונים.
וואו וואו וואו!!!!
גוונים מעלפים, פיגמנטיות מעולה, והטעם של המוצרים שלהם עושה את כל ההבדל.
הדאון היחיד: הליפגלוסים מאוד מאוד דביקים. אז רוח ושיער פזור זה big no no

8. משהו נוסף?



שני מוצרים שהם מאסט אצלי.
סקראב לשפתיים - בעיקר בימי החורף הקרים ( מאוד ). השפתיים שלי נהיות יבשות מאוד מהר, אני משתמשת בליפסקראב של LUSH פעם בכמה ימים, ע״פ הצורך בתקופה של החורף, ובשאר השנה בערך פעם בשבוע.
פריימר לשפתיים של MAC - נראה לי שלראשונה ראיתי אותו בבלוג של מרינה, ודיסקסתי איתה על זה והיא swer by it אז אמרתי שאם מרינה אומרת - מרינה יודעת.
ומרינה יודעת - תודה מרינה!!!
הופך כל הנחה של מוצר שפתיים לחלק הרבה יותר ובהחלט משפר את העמידות של המוצרים.


מהם מוצרי השפתיים המנצחים שלכן???

ועוד שאלה? הייתן מעדיפות שאוסיף מחירים של המוצרים לפוסטים שלי או שזה לא רלוונטי עבורכן?


2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת אודמים, בושה וכלימה יש לי שני סטיינים של רבלון עטופים עדיין בניילון כי לא מצאתי עיתוי לפתוח להשתמש בגלל שאני משתמשת באחרים. האם הם טובים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט חושבת שהם מוצלחים. במיוחד אם בא לך משהו קליל. כמו כן, הם מרגישים קלילים על השפתיים ולא צריך לחדש אותם כי הם מכתימים את השפתיים ונשאר טוב במהלך כמה שעות

      מחק