יום שבת, 28 במרץ 2015

ONCE YOU GO MAC YO NEVER GO BACK part 1 - basic (מוצרי הבסיס שלי ממאק)

הפוסט הזה מתוכנן כבר הרבה זמן, אבל בגלל שידעתי כמה עבודה כרוכה בכתיבתו ועריכתו אני מודה שמעט התעצלתי.
אבל החלטתי לשנס מותניים ולצאת למלאכה.
את הפוסט הזה אחלק ל 5 חלקים!
אבל רגע, במה בכלל מדובר???
אז ככה, אני בשלבי ארגון של אוסף האיפור שלי וגיליתי שיש לי מספר מכובד ביותר של מוצרים של MAC, אז החלטתי לעשות סדרת פוסטים רק עליהם.
החלק ה - 1 ידון על מוצרי הבסיס (מייקאפים, קונסילרים וכדומה..)
החלק ה - 2 ידון במוצרי הפנים המשלימים (סמקים, מוצרי הארה, ברונזרים)
החלק ה - 3 ידון במוצרי עייניים (עפרונות, ליינרים, צלליות, פיגמנטים)
החלק ה - 4 ידון במוצרי השפתייים (ליינרים ושפתונים)
והחלק ה - 5 ידון במברשות, שאותו כתבתי בעבר, בפוסט המברשות הגדול שעשיתי, אז פשוט אוסיף את המברשות שנוספו מאז, והאם דעתי השתנתה עם הזמן על המברשות שכבר היו לי.

את חברת MAC אין באמת צורך להציג, אך בכל זאת אספר שמדובר בחברה לאיפור מקצועי שמוכרת גם להמונים. אפילו מוצרי ה PRO שלהם שנמכרים בחנויות PRO בלבד, נגישים לכולם.
הם יוצאים עם קולקציות מיוחדות ומוגבלות מספר (רב) פעמים בשנה.
המחירים לא זולים, אך זולים יותר בהשוואה לחברות היוקרתיות.

טוב, אז עכשיו אחרי שתי הקדמות קטנות בואו נתחיל.
מה יש לי מבחינת מוצרי בסיס?




זה לא סוד שאני אוהדת מושבעת של ה studio fix powder plus  שלהם.
מדובר במייקאפ-פודרה דחוס בעל כיסוי מלא, הנותן מראה מאט וחלק.
המייקאפ הכי טוב שניסיתי מהסוג הזה ואני יודעת שתמיד אמשיך לרכוש אותו.
שני דברים חשובים שכדאי לדעת אחרי שנים של שימוש במייקאפ:
1. הוא לא מתאים לעור יבש. הוא מגדיש את היובש מאוד.
2. הוא לא מחבב את כל סוגי הקונסילרים. ולמה הכווונה? בגלל שמדובר בסוג של מייקאפ פודרה, אני שמה קונסילר לפני המייקאפ, ויש קונסילרים שפשוט לא עובדים איתו יחד. אחד מהם הוא ה pro longwear או כל קונסילר בעל טקסטורה עבה.

את המוצר הזה יש לי ב 3 גוונים.
אחד, שאיתו הגעתי להולנד, שהייתי שזופה אחרי בילוי יומיומי בים בקיץ הישראלי nc35, הבא אחריו אחרי תקופה לא מבוטלת בהולנד בה לא ממש ראיתי אור שמש nc25 והנוכחי שלי nc20 שאומר את האמת, אני לא מתה על הגוון שלו וחושבת שאני צריכה משהו אחר, לדעתי הוא צהוב מידי.




שני קונסילרים שאני משתמשת בהם הם ה prolongwear  (שיצא בתמונה הרבה יותר כהה  ממה שהוא באמת, ויש מצב שהוא טיפה כהה לי כי הוא נקנה די מזמן) ו miniralize.
הראשון נותן מראה מט, בעל כיסוי גבוה לאיזור שמתחת לעיניים ולפיגמנטציה בעור בעוד השני בעל כיסוי בינוני ובעל מראה יותר זוהר.
אז שני קונסילרים שונים לחלוטין ואת שניהם אני אוהבת.
ב prolongwear אני משתמשת בעיקר לאיפור ערב / אירוע, איפור שאני רוצה שיחזיק ושלא אצטרך לבדוק אם יש צורך בתיקונים במהלך הערב.
ב miniralize אני משתמשת יותר ביומיום, לכיסוי קליל ולמראה בהיר מתחת לעיניים.
שניהם טובים, שניהם עמידים עליי, ה miniralize עדין יותר בטקסטורה שלו ומתאים לי יחד עם ה studio fix powder.

את ה perp + prime highlighter הזכרתי גם הרבה פעמים בבלוג.
טוש הארה לשימוש מתחת לעיניים להבהרות ועל נקודות אור בפנים.
מעולה מעולה מעולה!!! ממליצה בהחלט לנסות אותו.



את המוצר הבא אני מודה שקניתי בעיקר בגלל כל הדיבורים סביבו והוא ה prep+prime powder. 
אני לא כל כך סגורה על מה ולמה.... 
אם היא מתויגת בקטגוריית ה prep+prime הרי שהיא אמורה להיות לשימוש לפני המייקאפ, לא? 
ואני לא כל-כך רואה את עצמי שמה מוצר אבקתי ולאחריו מוצרים קרמיים או נוזליים כמו מייקאפ וקונסילר. 
השתמשתי בה מספר פעמים כפודרה מקבעת ולא אהבתי את התוצאה. הפנים היו מאובקות מידי, ובאמת שלא השתמשתי בהרבה חומר, ומכיוון שאני משתמשת במייקאפ נוזלי בעיקר כשאני יוצאת בערב או לאירוע, אז השימוש שלי בפודרה הזו היה רק במקרים האלו. ותארו לכן מה קרה כשהצטלמתי?? כן, נכון... כתמים לבנים הופיעו במספר מקומות בפנים. 
החלטתי לקרוא את הביקורות שיש עליו באתר של מאק ו90% מהן הן ביקורות חיוביות. אלו שלא, טוענות למראה מפודר מידי (כמו שאני מרגישה) ולמראה לבן על-אף שהיא אמורה להיות שקופה ומתאימה לכל גווני העור.

עוד מוצר שמקבל המון hype ברשת הוא ה +FIX - ספריי מים המעושרים במינרלים וויטמינים ומעניקים לאיפור מראה רענן וזוהר.
בעבר נטו להחשיב את הספריי כספריי מקבע וזה ממש לא הדבר.
הוא נועד כדי לתת מראה אחיד לאחר סיום האיפור, הטאץ׳ האחרון. ניתן להתשמשת בו לרענון במהלך היום.
אני נוהגת להשתמש בו לפני האיפור (במידה ואת קרם הלחות שמתי בבוקר ואני מתאפרת רק לאחר מספר שעות) כדי לתת לחות לפנים.
עוד שימוש של הספריי הוא הרטבת מברשת צלליות ושימוש עם פיגמנטים או צלליות מינרליות לקבל מראה דומיננטי יותר.

אז אלו הם המוצרים הבסיסיים שלי ממאק.
בעבר התנסתי בעוד מוצרים כמו הפודרת בלוט שלהם וה select moisturcover concealer (שמאוד מזכיר לי את הminiralize), ועוד מספר מוצרים, וכעת נמצאים עוד כמה ברשימה שלי שאני רוצה לקנות ולהתנסות בהם.

מהם המוצרים הבסיסיים המנצחים שלכם ממאק?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה