יום שבת, 2 במאי 2015

שגעת ה colourpop

לכל מי שעוקבת בדייקנות אחרי הפוסטים העולים ברשת ואחרי סרטוני ביוטי ביוטיוב יודעת על הטירוף שהולך עכשיו סביב חברת האיפור ColourPop.
חברת איפור קטנה במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.
כל צצלית / ליפסטיק / עיפרון שפתיים עולה 5$ ואילו הסמקים עולים 8$.
ראיתי מספר פוסטים שלהם ושל בלוגריות שהם הולכים להשיג קולקציית מוצרי הארה, אך זה עדיין לא נמצא באתר.
החברה נוצרה ע״י שתי נשים בלוס אנג׳לס והוקדמה בפברואר 2014.
אז על מה כל ההייפ מלבד המחיר???
האיכות!!!
הצלליות והסמקים עשויים בנוסחה המשלבת קרם ואבקה, מה שנותן את הפיגמנטיות של צללית קרם אך לא את המראה הרטוב שלהן אלא מראה יותר פודרתי כמו צללית רגילה.
הטקסטורה היא מעט ספוגית ומאוד נעימה ומשהו באמת שלא יצא לי להשתמש אף פעם.
קראתי בבלוג של טמפטליה שהיא משווה אותן למאק אלקטריל קול או לשאנל אילוז׳ן ד׳אומברה.
הליפסטיקים מעושרים בויטמין E, אבוקדו וחמאת שיאה ללחות מקסימלית. ולגבי העפרונות, הם עושים מה שכל עיפרון שפתיים אמור לעשות, לשמש כגבול לליפסטיק ולמנוע ״נזילה״ של הליפסטיק מהשפתיים.

עוד משהו שאני רואה את זה כמשהו חיובי, זה שהן עושות הרבה שיתופי פעולה עם בלוגריות ויוטיוברית ומוכנות לשמוע על כל צבע שרק עולה לנו לראש והיינו רוצות לראות באחד מהמוצרים שלהם.

אז איך בעצם ניגשים לבחור ממבחר כל-כך גדול?
אני התחלתי בקטגורייה של המוצרים הכי נמכרים שלהם ובמוצרים שהם שיתופי פעולה והוספתי מה שנראה לי מעניין לעגלה שלי, אח״כ עברתי ע״פ קטוגרייה של צלליות, סמקים ושפתיים וגם פה הוספתי כל מה שחשבתי שאוהב.
מבחינת סווטצ׳ים, לכל גוון יש סווטצ׳ על גוון עור בהיר, גוון עור חום בהיר וגוון עור כהה, כך אפשר גם להתרשם מהפיגמנטיות.
חוץ מהתמונות האלה, גם חיפשתי סווטצ׳ים דרך גוגל על מה שמצא חן בעיניי.
לאט לאט צמצמתי את העגלה ונותרתי עם שני סטים של צלליות (סה״כ 10 צלליות), שני ליפסטיקים, שני עפרונות שפתיים ושני סמקים.




1. Not A Box Of Chocolate - שש צלליות שיצאו במהדורה מוגבלת וכרגע רק 3 נמצאות בקולקציה הרגילה.
- Drift - צבע קרנברי (חמוציות) אמיתי - גימור פנינה.
- Halo - צבע שמפנייה מוזהבת עם נצנצים זהובים - גימור סאטן.
- Doe-A-Derr - סגול מושחר, שזיפי  - גימור מאט.
- Partridge - תת גוון חום עם גימור דואוכרום ירוק- גימור פנינה.
- Sleigh - ירוק חאקי עם נצנצים זהובים וכסופים - גימור מטאלי.
- Tinsel - אפור סגלגל - ורדרד ( לבנדר) - גימור מטאלי.






2. Megan Naik * COLOURPOP - אמנית איפור ומומחית איפור באמצעות אייר-בראש. כל הצלליות נמאות רק בסט זה ולא ניתן לקנות אותן בנפרד.
- Lectra - בורדו עמוק עם נצנצים סגולים- ורודים - גימור מטאלי.
- Onai - לבן קרמי עם גימור דואוכרום סגול-כחול - גימור סאטן.
- Farah - חום עמוק - גימור מאט.
- Amira - זהב עתיק עם גוונים ומיימדים רבים של נצנצים - גימור מטאלי.






אז לפי התמונות תראו שיש כיוון דומה במה שבחרתי. לרוב הצלליות תת-גוון חום, אלו צבעים שיותר נוח לי לעבוד איתם ואני בכללי מרגישה שהם יותר מחמיאים.

3. את קולציית הסמקים הם השיקו לאחרונה וכוללת 23 גוונים בגימורים שונים.
הגוונים שבחרתי:
- Holiday - ורוד אפרסקי - גימור מאט.
- Pegacorn - סגול עמוק ( מזכיר יותר פוקסיה ) - גימור סאטן.




4. שני ליפסטיקים ועפרונות שפתיים שהינם שיתוף פעולה.
- Lumie're - ורוד- סגול מלוכלך - גימור מאט. יצא בשיתוף פעולה עם היוטיוברית KathleenLights (שהחודש השיקה איתם סט של ארבע צלליות) ״רציתי צבע שהן אנשים ביישניים והן נועזים יוכלו ללבוש.. זה לא ניוד.. זה יראה נהדר על כולם״.
- LBB - יין שזיפים עשיר - גימור מאט. נוצר ע״י הבלוגרית ג׳יל וולס מהבלוג littleblackboots.




מבחינת המשלוח, המוצרים מוגנים ע״ ספוג והחברה מצרפת מספר גלויות:
אחת עם הקדשה אישית ללקוח ועל כל מוצר גלויית הסבר וטיפים לשמירה על המוצר.
בגלל שהצלליות והסמקים כן מכילים נוסחה קרמית, הן ממליצות כמובן לסגור את הפקק לאחר שימוש ולא להגיע למצב שהמוצר ישאר פתוח זמן רב, אחרת הוא יתייבש.
הן ממליצות להשתמש באצבעות גם לצלליות וגם לסמקים ואם בכל זאת רוצים מברשת אז הסינטטיות הן המומלצות יותר.
לצלליות היה לי הכי נוח עם 242 של מאק כי היא שטוחה ודקה והיא מומלצת להנחת פיגמנטים.
מבחינת טשטוש צלליות עוד לא מצאתי את ה- מברשת הכי מתאימה אבל אני מנסה מגוון מברשות טשטוש.
לסמקים הכי מומלצות בעיניי הן מברשות דואו-פבריות כגון 187 של מאק או ה stippling של real techniques.

לצערי, משלוח בינלאומי עדיין לא קיים ונעזרתי בחברת שילוח על-מנת לקנות את המוצרים.
בהחלט בהחלט שווה את המחיר של המשלוח הלא זול של חברת השילוח ולצערי גם את תשלום המיסים בהולנד.
ואני בטוחה שאני אמשיך להעשיר את הקולקצייה שלי בעוד מוצרים שלהם.





2 תגובות:

  1. מכעט וקניתי בעצמי את הסט של מייגן, אוף עכשיו בא לי אותה נורא :\

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת סט מומלץ. החום המאט מאוד מתאים לכריס חתוך ולטשטושים. קנית מהם משהו? על מה את ממליצה?

      מחק